RETT OG SLETT BARE PÅ GØY! -GRATIS HEKLEOPPSKRIFT


Nadia Fuad

Kan du hekle, ja DA kan du lage deg mye morsomt! Det er enkelt å prøve og feile i hekling siden du alltid kun har 1 maske på nåla, slipper styret med å dra ut hele pinnen 🙂 Det er enkelt å formhekle etter hodet og eg vil tro at denne morsomme pocho`en er ganske enkel og grei å hekle, ja, kan du forkortelsene så er det bare å hive seg i kast og entre Våren med et stort Mjau-u-u på lur 🙂

Nadia Fuad

 

KITTY CAT CROCHET PONCHO
Bildene over


 

* * * *

Ahaaa nå har eg sove 2 timer under Lammeskinnet her på sofaen og eg har ikkje hørt en eneste lyd! Sov som en stein og DET var deilig! Det som irriterer litt etter en sånn kwil er at eg blir jo så sløv!
Etter gjespinga min nå å bedømme blir eg slettes ikkje “gammel” i kwell hehe

Fikk nettopp servert Fløtekake og eg har spist litt, Mmmm var god! Tåler dårlig denne type kake pga kremen, men må jo smake -> ikkje det smarteste eg gjorde i dag…..

Har nå fått strikket en del i dag og har nå KUN 3 økinger igjen! JuHuuu Har fått misunnelsesverdige bilder av Still Light tilsendt og fy søren noen av dere er KJAPPE! Kjekt å se at dere syns det er GØY
og ikkje minst at dere fixer det! HA! Det var da slettes ikkje så vanskelig som dere fryktet! Woop!!

Tror eg må gå å vaske meg i litt kaldt vann slik at eg våknet skikkelig for fy så sløv eg er!
*Gjesper*

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL MED BEINA HØYT

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #catponcho #poncho #mjau #pattern #freepattern #gratisoppskrift

1 kommentar
    1. Hei og god kveld 😊. Jeg må si jeg syns det er utrolig gøy og tilfredsstillende og strikke Still light”en. Så stolt av å få det til, og det er som du sier ; “les og gjør en setning om gangen”. Hittil har det gått greit, selvom jeg bruker litt lang tid 😅. Har nå fått satt av til ermene, og er kjempe fornøyd. Du er en flink motivator, tusen takk. Klem T

Siste innlegg