ROSA DRØMMER – FESTLIGE STRIKKEOPPSKRIFTER


Trish Roberts

 

Fortell meg at du aldri har drømt om Rosa Flamingoer og elefanter og eg VET du lyver!
For min del var det en dag i 1989…..mitt første døgn som Russ! Hjelpe det meg så mye kaos de Flamingoene laget! Ja, det var neste til å spy av! *ler* Men, fy søren de er KULE da!

Nei, ok, helt seriøst?? Får me oss en sofa ute på terrassen, ja da skal me ha en Rosa Flamingo til pynt! Det er faktisk helt Hipt med det nå, ja tro det eller ei, her gjelder det å henge med
i svingene om man skal være på mote hehe Garanter gøy å strikke 🙂

 

 

 

FELIPE FLAMINGO
Bildet over

 

 

 

 

 

 


Susan. B. Anderson

Ingenting vondt med denne elefanten, den er jo bare så søøøt!
Ja enten som kosedyr eller til sofapynt 🙂

 

 

ELEFANTE
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Selv om Ali har vært ute å svingt seg med høytrykkspyleren i formiddag og eg har vasket gardinene til gangen har det virkelig vært en sløv dag så langt! Ja vettu? Eg sitter her og er på god vei ned
i sokkene, tror eg blir nødt for å slenge meg et øyeblikk på sofaen!

Siden eg ikkje hadde strøm på mobilen da eg la meg i går sov eg jo søren meg helt til kl 10, dvs et par timer for lenge og DA blir eg sløv! Nei, 6 timer søvn holder meg våken hele dagen og kwellen uten å bli noe trøtt så i kveld er det på med alarmen igjen, beste sånn 🙂

Har da fått strikket litt mellom gjespinga og nå svinger en maskin med koseklær seg,
men de kan eg henge opp etterpå! *Gjesper*

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE ETTERMIDDAG!

 

 

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knitt #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #rosaflamingo #elefant

2 kommentarer

Siste innlegg