LEKKERT TIL BÅDE STORE OG SMÅ – STRIKKE OG HEKLEOPPSKRIFTER


Heidi May
 

Det er gøy når man finner skikkelig fine oppskrifter og spennvidden på størrelsene er enorme!
Ja, som i disse oppskriftene til Heidi May! Her kan du strikke til den lille på 1 år og alle mellom
der og 4XL – skikkelig flott spør du meg, hun har virkelig lagt en del av sjela si
i designet for at flere skal glede seg med de 🙂

Heidi May har mye fint, ja både til små og store og du kan sjekke ut ALLE hennes design HER!

 

 

HYLAN SWEATER
Bildet over
Strikket
Str 1 år – 4XL (Opp til 149 cm brystvidde)

 

 

 

 

 

 

 



Heidi May

 

KILTYN SWEATER
Heklet
Str 1 år – 4XL (Opp til 147 cm i brystvidde)

 

 

 

 

 

 

 



Heidi May

 

CAMBRIC SHAWL
Strikket (Heklet versjon
HER)
Str Barn til Voksen

 

 

 

 

 

 

 



Heidi May

 

CALLIGRAPHY PULLOVER
Strikket
Str 2 år til Lage (Opp til 101 cm i brystvidde)

 

 

 

* * * *

I løpet av en dag kan man velge å glede seg over forskjellig ting, alt etter hva som gjør en glad!
Her har du èn av mine gleder i dag:

Årets første Kletørk ut! Såååå herlig! Sola skinner og den varmer!
At det bare er 6 + grader velger eg å ikkje tenke på!
Andre GLEDER i dag er at eg har pakket bort Påsken og HELE stua er vasket + eg har tømt oppvaskmaskinen og ryddet kjøkket, nevnte eg gulvvask?

I morges var den NESTEN frost på ruta, men de forsvant så fort Ali starta bilen og gradene steg ganske fort ute, men det mangler jo fortsatt minst 10 grader på T-Shirt vær, selv om DibHassan mener noe helt annet 🙂 Eg er sikker på at Amira har kastet strømpene allerede også! Rare barn me har!
Når me andre syns det er kaldt hiver de klærene, men de har da vitterlige gått med DUNJAKKE
midt på sommerens mens me andre satt ute på terrassen i sol!

Når me først er innom han DibHassan så fikk eg rett i mine anelser *ler* Gjett hva han gjør nå??
HELT RIKTIG! Han ligger under dyna å sover! hehe Slitsomt med ferie og skolestart Haha
Han fikk KUN lov å sove 1 time så eg skal snart vekke han MoHaaaa
 

Siden alt som skulle gjøres her i heimen er gjort skal eg bare plukke opp strikketøyet og nyte ettermiddagen! Blir serie som får svirre på Tv, ja du ser det, den der Lyse-Fjernkontrollen vil ikkje FUNKE så Tv`en står kun på TV2- Ikkje alltid like spennende ser du hehe Men det var vel det som skulle til for at eg tok en telefon til Lyse hehe Så allerede er det nå en ny dekoder og fjernkontroll på vei med posten 🙂 Utrolig hvor lett egentlig ting kan ordnes hehe

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei ganske Glad Vibbedille 🙂

#strikk #knit #hekle #crochet #barntilvoksen #storestørrelser #vårplagg #lekkert

2 kommentarer

Siste innlegg