EYE CANDY! – STRIKKEOPPSKRIFT PÅ ET LEKKERT SJAL!


Melanie Berg
 

Noen ganger blir eg bare fullstendig blendet av et strikkedesign som er så nydelige at eg nesten ikkje klare å fokusere på noe annet etterpå! Det svirrer rundt i hodet og når eg har lagt meg om kwellen kverner hjernen på løsninger og garnvalg! Kjenner du deg igjen? Ja det er nesten som å strikke seg
i søvn! Derfor elsker eg å sitte å drømme meg vekk, ja enten i ei strikkebok eller på en surferunde. Eg kan se på 100 vis av strikkedesign på èn kwell, men det er som regel bare noen få som utmerker seg…..I går la eg meg med dette på hjernen…..Eg ble virkelig sveipet av banen kan du si, eg mener; SE på det da!??

Nydelig “Eye-Candy” og nok en bekreftelse på HVORFOR eg strikker, det som får meg til å roe ned er at eg med en viss trygghet VET at eg mest sannsynlig fint klarer å strikke dette og bare tanken på at eg muligens en dag kan ta det på meg er helt vidunderlig! *LAGRET*

 



Melanie Berg

Vakkert, ikkje sant!? Bare SE på den blonden der da? Vakkert over en lett sommertopp, ja f.eks på stranda for å skåne dine solrøde skuldre! Ahaa tenk deg dette over over en solbrun rygg!??
Dette måtte vært helt himmelsk
<3 Det strikkes i deilige SHIBUI Lunar, eg mener;
Deilige Extra Fine Meriono og hele 40% Mulberry Silke…..LUKSUS! Ren skjære LUKSUS!

HER fant eg en enklere side å evn bestille akkurat dette garnet!

Det trengs 4 hesper, dvs sjalet kommer på ca kr 630,-
Tja, tror bare eg lar det bli med den søvndyssende drømmen eg, i allefall inntill videre og EG er overbevist at du garantert har noe lekkert garn liggende som du har spart til noe extra fint?
Ja ikkje sant, det har eg også så me kan fortsette med å sove godt om natta hihi *Lekkert*

 

 

 

WHITEOUT
Bildene over
str 230 cm X 66 cm

Hvis du bruker rabattkoden: mairlynd får du 20% ut uka
Kjøper du 5 mønster samtidig får du det billigste Gratis
Som du vet? Penger spart ER penger tjent 😉

* * * *

Ahaa dagen ble jammen ikkje så verst, her i Tananger skinner sola fra en nesten skyfri himmel,
men eg har hørt rykter om at SNØDDE inne i Stavanger?? Håper virkelig det er forbigående!! hehe

Sitter her med nyvaska hår og ser på “Real Housewife og O.C” haha REAL husmor??
Vel, eg vett nå ikkje eg, REAL husmor?? Tja, akkurat det kan me godt diskutere over ei REAL bøtte m/Ajax! haha Har vel f.eks aldri sett ei av de damene med mopp og vaskebøtte hehe I dag har eg gjort det, ALT på gulvene ble fjernet for nå var tiden inne for en REAL gulvvask og ikkje bare vaske rundt alt hehe I hverdagen kan det funke, men 1-2 ganger i uke må det gjøres skikkelig, ja få stolene opp på bordet varianten! Deilig deilig, nå subber eg der i mot rundt her barføtt med ny
GRØNN neglelakk på tåsane! Føler meg som en elegant REAL husmor *ler meg ihjel*
Man er vel ingen REAL husmor om man kan kjøpe seg UT av alt?? Eller har eg misforstått!??

Eg tok altså gulvvasken + vasking av badet mens Ali shainet kjøkkenet, grei fordeling det og nå kokkelerer han grillspyd av lam og kylling som har ligget i marinade siden i går, utenom blir det Hommus, salat og stekte poteter. Herlig herremåltid det 🙂

Eg? Ka eg gjør? Jo eg har for øyeblikket våt neglelakk så eg strikker – Jepp, rett og rimelig 🙂
Har en fin-fin lørdag med andre ord. Ali sliter litt for han fikk en skikkelig “smell” i nakken da han holdt på med hus/terrassevask her forrige helg! Nakken er skikkelig stiv og hoven og eg smører han 2-3 ganger pr dag med Ibux Gel, men eg vet ikkje hvor effektivt det er, gir det seg ikkje til over helga skal eg ta en telefon til legen for sist fikk han noe dager med noe muskeltabeletter og ble helt fin 🙂

Ali er visst i sving med en deig også! Dvs det blir nybakte arabiske brød til maten! JAMMY!
Har du ikkje prøvd så må du smake Libanesisk mat! Du finner flere oppskrifter her på bloggen, gå inn på kategorier (nederst på siden) og klikk deg inn på “Ali`s Delikatesser”, skal se om eg få lurt marinadene ut av han sån kan du diske opp med litt enkle grillspyd en dag 🙂 + en UTROLIG billig triks hvordan du kan lage deilig hjemmelaga Hommus! YES! SÅnn elsker man 🙂 Billig og NYDELIG!

KOS DEG OG NYT EN
FIN ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #melanieberg #shawl #sjal #lace #blondestrikk #pattern #strikkeoppskrift #nettavisen #toppblogger #topplisten #blogglisten

2 kommentarer

Siste innlegg