OVERSIZED KJOLER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT


Cello Knits
 

Herlig og STORE kjoler! Skikkelig Urbane og kule + de må jo være PERFEKTE kosekjoler til å sulle rundt i hjemme bare med et par lange ullsokker under 🙂 Dette er sånn GIVE IT TO ME prosjekt!
Ahaa sitter som vanlig å spinner vettu! Strikkes på en noe uvanlig(?) måte kanskje siden forstykke
og baksiden strikkes hver for seg og sys sammen etterpå, grunn?
Jo foran og bak har hver sin farge! STILIG!

Denne grå her strikkes på pinne 3 i forholdsvis tynt garn, ja f.eks Holst Garn Coast 🙂

 

 

 

GREY MATTER
Bildet over
Oversized

 

 

 

 

 

 

 

SONY DSC Cello Knits
 

Ahaaa snakk om sukkersøtt! Omtrent den samme som den første, men i noe tykkere garn
og ikkje minst har den DOTTER! Awww *Forelsket*


 

KOREAN POLKA
Brystvidden er opp til 140 cm
GRATIS Strikkeoppskrift

Strikk f.eks kjolen i et godt og varm garn og få den perfekte
“SitteForanPeisenOgKoseEnGuffenHøstdag

Pga måten kjolene strikkes på står du fritt til å virkelig boltre deg med design! Ahaa her kan du seriøst slå deg skikkelig løs hva gjelder farger og alle kreative ideèr du måtte sitte inne med! Lag sommerens Nydeligste, morsomste og flotteste kjole og sving deg i sommernatta 🙂

Oppskrifta er nå i allefall lagret i mi mappe 🙂 Jepp, i KjoleMappe så klart 🙂

 

 

* * * *

Merkelig søndag, sola skinner og det hagler – Jadda det er april! Ååååå i går da me var på Rema hadde de masse Stemorsblomster og Margeritter, eg hadde så lyst på! Gleder meg til å plante og styre ute på terrassen 🙂 Kunne også tenkt meg en kasse elller 2 og gjerne prøve meg på litt enkle grønnsaker igjen? Hmmm hadde man bare visst hva sommer det blir! Blir det f.eks kliss våt ja så er det bortkastet! Er ikkje plass å sette noe under her hos oss og ALT bare drukner og blir ekkelt!
Noen som har synske evner og kan fortelle meg??

Håper det snart blir ei FIN helg med stabilt vær! Ja for eg har lyst å kjøre på PiknickTur til Eigerøy
og EigerFYR ved Egersund! Me var der for 2 år siden og det var SÅÅÅÅ idyllisk og nydelig!
En skikkelig fin søndagstur er det også 🙂 Tar vel litt over en time å kjøre hver vei
og det går fint om været er bra!

Kunne også tenkt meg en tur til Sirdalen!! Ja når det IKKJE er snø helst!
Bare å gå litt tur og ta fine bilder, se på sausene kanskje? Elsker å kjøre lange turer, er så befriende på en måte – drikke litt kaffi, skravle og bare kose oss 🙂 HÅPER at me endelig får en fin sommer!!
Gleder meg masse til me skal kjøre til Stord i juni!

Jaja nå skal eg i allefall gå å ta meg en dusj og stelle håret og bare “ta søndagen” 🙂
Var ikkje helt i form da eg våknet, ble litt mye kjøtt i går og det er IKKJE bra dagen der på hehe
Føler meg bedre nå så eg tror bare eg tar å strikker ferdig de økingene og koser meg! Det kribler også å komme i gang med det 3D teppe av Harry Potter, men eg klarer ikkje å telle hvor mange masker det er på tvers!!! Kanskje eg skal gi Ali et oppdrag?? Han skryter av 100% syn hihi

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE SØNDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikkekjole #dress #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #kosekjole #nettsiden #toppblogger #toplisten

1 kommentar

Siste innlegg