NOK ET PAR FLOTTE STILL LIGHT TUNIKA!


Strikket av Bente Solskinn 
 

Dere er helt utrolige altså!! Bente Solskinn har ikkje strikket mindre enn 2 stykker!
Denne stripete her er jo knalltøff! Den er strikket i Bomullsgarnet fra “Søstrene Grene”

Hver gang eg er på den butikken står eg foran garnet og nyter alle fargene, men eg har aldri kjøpt til meg selv, men nå fikk eg veldig lyst til å prøve det!



Strikket av Bente Solskinn

 

Hvis ikkje denne blir en Sommer Hit så vet ikkje eg! WOW sier eg bare 🙂 Når eg først hadde hjulpet Bente Solskinn i gang så føk hun av gårde og det i litt av en fart må eg si! Eg sitter fortsatt her med “HonningKrukker” mi, men er nå ved slutten av lommeøkingene 🙂



Strikket av Bente Solskinn

 

Ahaaa LammeUll! Den er garantert kjempedeilig å ha på seg! Mmmmm eg er jo en skikkelig ullperson og eg vet inderst inne at eg og BØR ha en som er grå!
Skjønner ikkje hvorfor eg enda ikkje har det! Er jo sååå lekkert!

Nå, hva med deg?? Har du snart bestemt deg for å strikke Still Light eller??
Oppskriften kan du som vanlig kjøpe
HER!

Som eg også har sagt så er det hjelp å få om du ikkje føler deg trygg på engelske oppskrifter, her på bloggen under kategorien “Still Light -Step By Step” finner du en god del nyttig + du kan spørre meg på Facebook (Messenger) Chat`en 🙂 Ingen problem 🙂

* * * *

Nei vettu hva? Denne søndagen ble skikkelig sløv! Været har vært veldig skiftende! Det har gått fra veldig fristende Tur-Vær til nesten SNØSTORM og skikkelig grått og vått! Det hele endte med at eg la meg på lammeskinnet med teppet over meg hvor eg sovnet i et par timer, Ahaa det føltes så deilig! Akkurat nå regner det….Vått i Vått….

Eg venter i grunnen på sånn fint BilvaskeVær! Ja for det vil eg gjøre! Syns både det er avslappende
og gøy å gjør + at det bilen blir jo så fin! Vaskemaskin for biler syns eg bare er SKUMMEL + du må jo likevel vaske den inni selv så da kan me likegodt gjøre alt selv 🙂 Onsdag er i grunnen første dagen det kanskje er mulig for da blir det sol og 7 grader, må ikkje være for kaldt heller!

På tirsdag er det Strikkekafè og eg satser på å gå 🙂 Alltid like koselig 🙂 Du kan også komme, ja om du bor i distriktet! Me holder hus på Kystkulturen i havna her ute 🙂 Gå ut langs Melingssiden, helt til du kommer ut på brygga og VOLÀ der er det 🙂 Det er alltid Kaffi og Kaker, for 20 kr kan du spise og drikke så mye du vil 🙂 Håper me ses 🙂

NÅ skal eg strikke og så skal eg KOSE meg med Huskestua kl 20! Ja det syns eg er så kjekt!
EN ting er sikkert, eg er smartere enn Dag Otto hehe

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

Go`klem fra ei SøndagsSløv Vibbedille 🙂

#strikk #knit #stilllighttunic #tunic #tunika #dress #kjole #stepbystep #pattern #strikkeoppskrift #nettavisen #topplisten

4 kommentarer
    1. Fine still light:) ja, jeg har akkurat lagt opp til en ny. I lyseblått av alle farger..

    2. Næææ så artig at mine kom i ditt oppslag!!
      Du har vært til god hjelp underveis og det sett æ stor pris på. Blir garantert flere av denne “skjule alt” tunikaen……
      Og den grå i lammeull e myk og god og deilig og luftig. Har vært flittig brukt. Det blir nok den i bomull og.
      Æ har logge på verandaen i sola og løst kryssord og sovet litt om en anna. Under teppe. Nesten 2 meter snø på plenen enda, så det e kjølig.
      Ha det fint.

    3. Bente Solskinn: Klart det! De trenger masse skryt for du har gjort en super jobb og eg gleder meg til å se den neste eller DE neste! Eg har AKKURAT nå bestemt meg for fargene på den neste hehe Trenger mer garn til “HonningKrukka” så mens eg venter på det kan eg starte på Nr 6 hehe

Siste innlegg