GRYTEKLUTER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Jorunn Jakobsen Pedersen
 

Grytekluter er et supert Vår og Sommerprosjekt! Akkurat passe stort og enkelt til å dra med seg over alt 🙂 Nå har eg strikket veldig lite grytekluter, men eg har heklet mangen 🙂 Disse var jo litt stilige da så kanskje eg skal prøve meg? Ja når det blir vært til å sitte ute 🙂

 

VARMT SOM…
Bildet over

 

 

 

 

 



Jorunn Jakobsen Pedersen

 

VARM KAFFI…

 

 

 

 

 

 



Jorunn Jakobsen Pedersen

 

TULIPAN

 

 

 

 

 

 



Hege Svendsen

Dette er min favoritt når det gjelder hekleutgavene! Blir skikkelig tjukke og gode 🙂


GRYTEKLUTER I VAFFELMØNSTER
Norsk og Gratis Hekleoppskrift

 

 

* * * *

I dag har eg vært ute å farta! Jepp, tok meg en tur på Elkjøp eg 🙂 Amira bestemte at gutta her trengte NY og ikkje minst oppdatert Hårklipper så da fixet hun en som eg kjørte ut å hentet og hva skjer?? JOooo da, DibHassan kommer hjem med et skikkelig skrubbsår i hodet!!! Blir i allefall ikkje klipping av han på noen dager….bare det skjer før lørdags så er eg fornøyd 🙂

Ellers har eg surfet som en GAL på nett etter bla Grønn eller Brun papirduk på rull! Etter mange nedturer har eg kommet over et firma på Forus som annonserer at de har 8 m ruller i mangen farger! Da blir det en tur ut der og eg krysser fingrene + de visst nok har Kaktusservietter på Kid 🙂
Ikea får eg tak i kunstige STORE grønne blader så eg tror dette kan bli bra hehe

DibHassan dropper trening i dag også pga ryggen!! Tror det er på tide med et legebesøk!
Kanskje me da benytter anledningen til å gå på Ikea? Får høre med min andre halvdel,
nå blir det uansett noe mer kaffi 🙂 Ute har det forresten snødd opp til flere ganger,
men ALT smelter heldigvis med en gang!

KOS DEG OG HA EN
FIN ETTERMIDDAG
OG HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #potholder #grytekluter #norskstrikkeoppskrift #vaffelmønstretgryteklut #hekle #crochet

 


 

4 kommentarer

Siste innlegg