LEKRE VÅRPLAGG – STRIKKEOPPSKRIFTER


Berangere Cailliau

Lett og lekker Merino er utrolig svalende og deilig om våren når temperaturen med rette skal begynne
å stige 🙂 Det er så mykt og godt + at Merino henger veldig fint nedover skuldrene fordi det er
en annen type tyngde i dette kontra “vanlig” ull 🙂 Se på de nydelige vrangbordene på denne!
Skal liksom ikkje mer til 🙂

 

MANZO
Bildet over
Opp til 130 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 



Berangere Cailliau

En helt enkelt flette og sååå skjønt!
Ikkje spis SofIs m/Sjokoladesaus når du har på denne!

 

LOCTUDY
Opp til 122 cm i brystvidde

 

 

 

 

 

 

 


Du vet eg var i godt humør tidligere, ja i går og tidligere i dag 🙂 Sånn eg liker å være og siden eg var
i det gode hjørnet tok eg en teleforn for å “smitte” en annen person, men ender opp med å sitte pottesur tilbake selv, så det gidder eg ikkje mer-enkelt og greit! Trodde det hjalp at eg sa nei her tidligere, men tydeligvis ikkje! Ikkje misforstå, eg kan godt gjøre tjenester for andre og eg liker det, MEN eg liker ikkje å bli utnytta! FERDIG!

Sitter her å suller og prøver å finne frem til det gode humøret igjen for planen videre i dag er å komme meg å StrikkeKafè, DET er i det minste KOSELIG! Ikkje minst har eg GODT av å sosialisere meg litt 🙂 

Skal du gå? Lyst å bli med? Bor du i næheten?
Kom å bli med, det er på Kystkulturen i havna her i Tananger 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN ETTERMIDAG 🙂

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som prøver 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #lekkervårgenser #lekkerjakke #vårplagg

3 kommentarer
    1. Skulle gjerne vært med deg på Strikkekafe, men bor halvannet fylke fra deg. Du lyser opp dagen til så mange andre, så ikke la deg knekke av noen få sure. 🙂

    2. Jane: Det er ikkje så lett å vri seg unna når det faktisk er min egen mor som er krevende….Men eg skjønner hva du mener og om du noen lerjer ut av seg i melding etc til meg så kunne ikkje brydd meg mindre, kaster ikkje så mye tid bort på det 🙂

      I dag var det faktisk 2 stykker på kafeèn som er der fordi eg har informert om den på bloggen, men er du i nærheten en gang kan du komme 🙂

Siste innlegg