SOL OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT – HERLIG!


Liliane Young
 

Opp gjennom åra har eg strikket en del poncho`er, men, alltid et men hehe Når eg har på meg en poncho skjønner eg ikkje helt greia! Nei, for eg ender ofte med den hengende rundt halsen! Åsså når eg ser andre har den på seg ser det jo så fint ut!?!? Hva er greia?? Styrer eg for mye når eg har den på meg eller hva?? Uansett, denne var lekker og når den likevel er Gratis så smetter den galant inn
i mappa mi så snapp den med deg du også 🙂 Oppskrifta er på Engelsk og Tysk, det er bare å velge 🙂

 

LILIANE PONCHO
Bildet over

 

 

 

 

 

Kan vel neppe be om en bedre morning enn dette her?? Sett SÅÅÅ flott! Etter 9 år i denne leiligheten blir eg aldri lei denherlige utsikten! Ja eg mener, det betales for en slik utsikt! Det er litt luksus for til venstre i bildet har me Hafrsfjorden som kommer inn og til høyre har med havet og 6-7 min med bil her i fra så starter jo JærStrendene på rekke og rad! Ikkje bare det, men Stavanger er ca 15 min unna med bil og det samme er Sandnes. Herlig å bo landlig når man likevel bor sentralt 🙂

Hvis eg virkelig ville kunne eg fint ha sittet ute i dag!
Ja for det er ikkje et vindpust på terrassen, der i mot har eg….



…DETTE ROTET!
Ja det KLØR i de mindre grønne fingrene, men eg SKAL holde meg! I år SKAL eg LYE ha Finn fra Tv2! Ja for han sier: VENT så lenge du kan, helst til JUNI!! Jaja det er litt lenge for meg, men eg skal
i allefall la det bli mai tenker eg. Da er det nå skjeldent at det er snø her hehe Det kribla godt da eg var innom butikken og så sommerblomstene! Sukk det er så koselig, men eg skal være tålmodig 🙂

Ali har nå startet så terrassen er klar for litt sånn maling, beis eller WHAT som skal smøres på og i år går drømmen min i oppfyllelse!!! JuHuuuu Blokkene me bor i holder på å bli malt! Nå blir de lysegrå
og eg kan få bort den røde veggen her ute! Det er liksom ikkje min farge og det har alltid vær vanskelig å pynte her ute fordi det gjerne skal matche den røde veggen! Nå er det en SAGA BLOTT! JuHuuu

Ali er som vanlig i sving på kjøkkenet og i dag blir det en NYDELIG KyllingPasta Salat til middag!
Når me har det så spiser me nesten hele dagen hehe Går bare rundt å mauler

Nå har eg også fått bekreftet at de har Grønne blader på Nille her i Tananger så eg MÅ Innom når eg skal hente Jr! Håper virkelig det er sånne eg ser for meg JuHuuu Sånn ut over DET skal eg prøve å ha meg en hviledag! Ble i grunnen helt PUMPA i går eg! Mye kjøring hit og dit og så Kafeèn på kwellen. Vanligvis når eg skal på StrikkeKafè så har eg en rolig dag sånn at eg har overskudd å gå om kwellen, men i går ble eg brukt opp før eg gikk….derfor tar eg det rolig i dag og potler litt når eg føler for det 🙂
Er litt hist og pist å gjøre her hjemme med tanke på lørdag 🙂
Nå først blir det uansett en tur på badet og dusjen 🙂
 

Sånn HELT til slutt vil eg eg sende en klem, ja alle her får jo en hver dag, men i dag går det en
spesielt GOD klem til Mona Charlotte! Masse Lykke Til
<3

HA EN FLOTTERS DAG
OG HUSK Å KOS DEG!

Go`klem fra ei positiv Vibbedille 🙂

#strikk #knit #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeponcho #poncho #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg

2 kommentarer
    1. Stemorsblomster kan trygt plantes ut. Det har jeg gjort i årevis med en gang de kommer på markedet – 1. eller 2 uke i mars. Har de i krukker, fat og urner rundt hele huset sammen med div. løkblomster, helt uskjermet for vær og vind, og her blåser det mye og ofte. Rundt 1. mai byttes løkblomstene ut med magritter – de vanlige hvite. Dette blomstrer hele sommeren hos meg, hvis ikke det blir for tørt og alt for varmt – stemor er ikke så glad i det over lang tid. I tillegg til en så villig, enkel plante, gjør det jo ingenting at flere plasser hvert år selger 10-pakninger for 29.90 🙂

Siste innlegg