NYDELIG SOMMER GENSER – VELDIG STOR STØRRELSE – STRIKKEOPPSKRIFT


Joji Locatelli

Hvis ikkje dette er en ultimat SOMMER genser så vet ikkje eg! Den er strikket i herlig og svalende Merino Ull, men for all det; Strikk den i bomull om du vil, ja eller Lin er jo også nydelig i varmen.
Selv hadde eg gadong gått for Merino – Deilig Deilig og selvfølgelig burde den vært ROSA!
Sommer er SOMMER!

Liker spesielt godt vrangbordene her som er i riller, ja og den lille skjønne detaljen i halsen 🙂
Regner med den er kjapp å strikke uten for mye mikk makk, TopDown er jo supert og jo mindre montering jo bedre 🙂 Joji Locatelli har seriøst MYE flott nå altså, ja du bør ta turen innom HER
og bare KOoOSE deg!

 



Joji Locatelli

 

 

I SEE SPRING
Bildene over
Opp til 170 cm brystvidde

Strikkes sømløst og TopDown 🙂 Love IT!

* * * *

Ok, dette kan gjerne bli en litt for spennende dag enn det eg hadde planlagt! Skal se nå når Jr står opp, men eg tror gjerne det blir Legevakten på han! Mistenker at han har brukket noe
i underarmen/hånden! På fredag sto han i mål (fotball) i gymtimen. Fikk en hard ball i hånden og den ble bøyd bakover! DibHassan hadde brølt og læreren bandasjerte armen og pakken den i is, den var hoven og litt blå litt nedenfor håndleddet, slik møtte eg han da eg hentet han på skolen….
Han overtalte meg helt til i går om at ting var bedre, men SÅ ble eg “tipset” om et bein i hånden
som heter Båtbeinet, Måtte jo da Google og fant DETTE!

Alt for mange likhetstrekk her og da syns eg det er bedre å oppsøke lege en gang for mye enn for lite! Krysser fingrene for at alt er bra, men han kan ennå ikkje vri armen og grepet i hånden er veldig svakt! Lover ikkje bra!

Du kan jo bli med oss på SnapChat om du lurer på hvordan dette går hehe Krysser fingrene! DibHassan skal på Treningsleir neste måned + han skal ha en vanskelig Gradering (Blått belte)
så dette passet jo i så fall MEGA DÅRLIG! Arg!!!

Den EGENTLIGE planen i dag var bare en rolig søndagstur i Edens Hage etter litt planter/blomster til inngangspartiet….Kanskje eg får sneket meg til en tur innom på hjemveien? 🙂 En mamma trenger jo også litt trøst, ikkje det? 🙂 DibHassan kan få en is *ler litt hjertelig*

Satser på lite omgangsyke og forkjølelse i byen slik at denne turen kan gå kjapt! Ja for det kan fort ta tid hvis me må videre ned til rønken…*Krysser bein, armen, pinner m.m*

Kanskje eg bare skal gardere og ta med strikketøyet??

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG 🙂

Skal nå bli tålig bra vært så dagen blir sikkert fin den 🙂

 

 

Go`klem fra ei MEGET Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #jojilocatelli #iseespring #sommergenser #rosa #merinoull #topdownsweater #strikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten

4 kommentarer
    1. Om det er brudd må du ihvertfall få skolen til å dokumentere skaden, skulle vært gjort med en gang fra lærerens side! Håper det går bra!

    2. Ja, ta med strikketøyet! 😀 Mye venting overalt ved legevaktbesøk. Best å utnytte det til noe fornuftig. He, he. Lykke til for både mor og sønn!

    3. Hei. Sønnen brakk båtbeinen, og vi trodde at han hadde forstuet den. Gikk med den i minst ett år. Spilte til og med fele. Men da han brakk underarmen ble det oppdaget . DEt var ikke grodd igjen. 4 uker gips pga. den underarm bruddet var nok. Men etter 2 måneder ble han skikkelig handet hans skikkelig undersøkt.Den hadde skikkelig grodd, og ikke problemer etterpå. Så bra at dere kommet dere til lege.

    4. Thea van Dijk Festøy: Det var ingen brudd i hånden til Jr men det var det ene underarmsbeinet som var brukket! Så det var en kraftig ball som traff hånden hans sa legen

Siste innlegg