NYDELIG STRIKK TIL DE SMÅ + EN BRUKKET ARM!


OGE Knitwear Designs

Sååå klassisk og sååå lekkert! Strikker du den i deilig mykt garn blir det for et favoritt blant de aller minste, ikkje minst er det jo et tøft antrekk til f.eks 17.mai! Skikkelig stilig måte å bruke knapper på 🙂

 

 


TRENDY LITTLE MAN`S SWEATER
Bildet over
Str 3 – 24 mnd

 

 

 


OGE Knitwear Designs

Tror aldri Romper går av mote og se så herlig det er! Bare MASSE riller! Mmmm så deilig!

 

 

 

SPRING INTO SUMMER,
ROMPERS AND JACKET

Str 0-12 mnd

 

 

 

Jadda, her har me tilbrakt HELE søndagen! Er sliten både i rauå og i hodet hehe Var på Legevakten
ca halv 12. Der ble me sittende i over 3 timer! Da me registrert oss hos sykepleieren mente hun at me heller kunne gå til fastlegen vår i morgen siden skaden skjedde på fredag! Jammen er eg glad eg ikkje hørte på henne! Eg sa at me ville vente og da fikk eg bare tilbake at me ble ikkje prioritert siden det var en gammel skade!! Dummeste eg har hørt!

Anyway, da me endelig kom inn til legen brukte han kun max 2 min å fylle ut skjemaet og sendte oss ned til rønken, På vei ned på rønken fikk me snappet med oss både sjokolade og brus!
Me var jo helt hole hehe


På Rønken satt me vel en halv time, ta bilde, ventet 20 min før me ble sendt til Akutten, satt vel en halv time der før me ble henvist videre (Ortoped) ventet nesten en time der til kirurgen kom.
Han kunne fortelle at det var ingenting i hånden som hadde brukket, men det ene av de 2 beina
i underarmen!! MÅ ha vært en skikkelig smell fra den ballen sa legen! DibHassan sto i mål,
ballen traff håndflaten hans og slo armen/hånden bakover.

Så da ble det gips da! Skal tilbake til SUS om 4 uker å ta nytt rønken,
da blir det bestemt om han må ha gips lengre.

Nå spørs det jo om han rekker Graderingen og ikkje minst Treningsleiren! Legen syns det var unødvendig å trene så lenge han drev med kampsport, ja for det kunne være vondt for de andre å få en glassfiberarm i hodet hehe Ellers måtte han bare prøve seg frem. Får ta det som det kommer,
hvis ikkje blir det ikkje gradering før til Jul……noe som faktisk er VELDIG kjipt! *OPTIMIST*


Mens me satt på SUS fable DibHassan om McDonalds og eg lovet han at det skulle han få etterpå hehe Ikkje bare det, men eg lovet han også et spill til den Nye Pc`en HVIS det ble gips hehe
Dermed ble eg “SMOKK” 500 kr fattigere hehe Jaja alle de gangen eg var på Akutten som liten både når det gjaldt kutt/sying og brekte armer fikk eg alltid en premie på Legetøybutikken hehe
Rett skal være rett 🙂

Det BESTE opp i alt er at DibHassan har ikkje så vondt nå, har var dårlig på fredag, mer enn han innrømmet da for han lå på sofaen helt til han la seg halv 11! HAN? LEGGE SEG HALV 11 PÅ EN FREDAG!?? Da er det noe galt altså hehe Men nå gikk det jo bra da 🙂

Selv om eg ikkje har gjort så mye er eg dønn sliten! Medisinene mine har vært på “tur” i dag og først nå slapper kroppen litt av! Kunne jo ikkje ta noe når eg var ute å kjørte hehe Ali går til tannlegen og eg går til legen med ungene hehe Sånn er det bare hehe Ali unngår sykhuset hvis han kan og eg det samme med tannlegen hehe Uansett, DibHassan er et fint selskap 🙂

Nå skal eg bare fikse litt ny kaffi så skal eg kose meg med Huskestuen.
I morgen blir det NOK en bytur…..mor mi skal til Kiropraktoren…Jaja

 

 


KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #babystrikk #jacket #sweater #rompers #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg

4 kommentarer
    1. Det var nå bra at det ikke er båt beina. da. Dette kommer til å gå bra. Lykke til

    2. Bra at de fant ut hvorfor han ikke ble bra. Du får kooooose deg resten av kvelden da. Forresten, vet ikke om du vet om det, men på apoteket har de sånne silikonposer til å ha utpå gipsede armer og ben. De er gjenbruk og har elastisk åpning. Dusjing går som en lek med sånn på.

    3. Irlin: Takk skal du ha! Jr funderte på akkurat det i kveld! Eg svarte at me får finne Gaffateip og en Remapose hehe Men da blir det en tur på apoteket i steden for 🙂

Siste innlegg