GRÅ STRUKTUR – DEILIGE STRIKKEJAKKER – LEKRE OPPSKRIFTER


Regina Moessmer


3 deilige jakker strikket sømløst OG TopDown! WOW! 3 fluer i en smekk, eller den du likte best!
Eg falt jo kladask for den først her, ja for du kjenner jo riller og meg! *SMASK* Men, eg venter fortsatt på en annen Rillejakke fra landet på andre siden av Skagerak hehe Jepp, og på den skal eg fylle ryggen med det kuleste motiv og eg gleder meg til det. Eller, kanskje eg kan bruke jakka over her?? *Tenker*

Uansett, ensfarga enkle jakker i diverse strukturer er noe alle burde hatt i skapet sitt! Jepp, det er glatt en jakke både for hverdag og fest! STÆSJ den opp etter humøret og etter hva du vil oppnå 🙂

 

MARMOR
Bildet over
Opp til str 49″

 

 



Regina Moessmer

Deilig deilig! *sukk*
 

KOKON
Opp til str 46″

 

 

 



Regina Moessmer

Dette mønsteret er rålekkert! Så enkelt kan det faktisk gjøres!
Ikkje så mye mikk makk her ser du, det er helt MAGISK!
 

IMANY
Opp til str 49″

 

* * * *

Snakk om å kravle seg ut av seng med ræva først! Stiv som eg stokk, ja en skikkelig mørbanka kropp…..tror bare eg blir sittende her eg…Er eg heldig så orker eg å strikke? Hmmm kanskje det hjelper med en varm dusj? Tja, kan jo prøve hehe Trodde man skulle blir “mykere” når det er varmt eg, men eg gjorde nok for mye av det i går – lærer aldri! I dag blir det en dag OFF på de fleste måter!

Eg vet det er Plantar Fasciitt eg har i hælene, hadde det tidligere i den ene foten, men så har eg sikkert belastet den andre foten feil….ja for nå har eg det i BEGGE! Det er skikkelig vondt altså!

Jaja, dagen blir nok bedre utover, det er Strikkekafè i dag og vaskedag. Hadde egentlig tenkt å gå, men eg tror ikkje eg orker å ta på meg sko en gang, nei for t.o.m DET gjør vondt…
Tja, får lage min egen strikkekafè eg *ler* Dessuten kommer Pc`en til DibHassan i dag og kanskje gutta trenger ei som kan holde oppsikt med delene?? hehe Åååå det blir så spennende!

KOS DEG OG HA EN
FINE DAG 🙂

Go`klem fra eo Ganske sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #jakker #jacket #struktur #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #plantarfasciitt #dayoff

1 kommentar
    1. Det blei veldig fint med blomstene du planta i går – eg venter til over 17.mai med mine…. nydelige grå jakker, dei skal eg undersøke nærmare når det igjen blir tid for å starte på nye prosjekt. Må først bli ferdig med dei halvferdige her. Håper du får henta deg inn litt i dagane som kommer.

Siste innlegg