SOMMEREN ER ROSA! – NYDELIG STRIKKEOPPSKRIFT + EGEN FREMDRIFT!


Heidi Kirrmaier

Jadda, sommer ER ROoOSA! Jepp, Yr blir man om våren og de fleste forelskelser oppstår i akkurat sommermånedene så her er det bare å kjøre på! Se nå å få deg en JOSA Genser!
Denne er akkurat passe “slækky” for at eg dåner pladask! Love IT!
Dessuten liker eg veldig godt gensere uten vrangborden 🙂

DAYDREAM
Bildet over
Opp til str 53″

Genseren over er strikket i Rowan Purelife Revive, men kan også strikkes i Drops Belle 🙂
Da har du i allefall muligheten i 2 prisklasser og sånt liker man!

Endelig har eg kommet meg litt avgårde på mitt eget strikketøy! Nå har eg akkurat delt av for ermene så nå er det bånn gehylen med ribbestrikk rett ned 🙂 Kjempegøy så langt og eg skal strikke en genser til, bare noen år større. Eg gikk ikkje opp i pinnestørrelse på mønsteret siden eg strikker slakkere da-
så hele genseren strikkes på pinne 2,5 og eg bruker Kauni 🙂
Blir en HERLIG Barnehagegenser til Høsten 🙂

Mønsteret/Oppskriften er Ann Myhre sin og DU kan kjøpe den HER!
ANBEFALES!

 

 

JuHuuuuu i dag gikk eg RETT PÅ Hvite Margeritter hos Mester Grønn her i staden!
JuHuuuu kun kr 25 pr stk og de var både store og superflotte!


Snappet med meg 4 stk og det passet akkurat helt flott opp i den store krukka som eg trillet ut på trappa 🙂 Ser nå at gjerne burde kjøpe en extra til å ha på bordet?? Syns liksom ikkje de små Fiolene gjorde så mye utav seg på bordet? Men, men de vokser vel litt de også 🙂 Dessuten fikk eg kjøpt MASSE nye flagg på Nille til KUN kr 1,- pr stk! Tror hvor eg skal pynte med alle sammen da??
Anyway, fint er det nå og fint blir det med flagg også 🙂 


DibHassan var helt i EXTASE da eg hentet han på skolen! Den Nye PC`en var kommet på Joker! JuHuuu Eller Pc og Pc hehe Rettere å si at ALT som “Gjør” en Pc var kommet for bygges det så nesten svetten renner rundt spisebordet *ler* Ja eg blir t.o.m litt svett i ørene av å høre på de! De er litt sånn STAE begge 2 og begge vil veldig gjerne ha litt rett MoHaaa Som far så sønn! Jaja krysser fingrene for at det til slutt blir en FUNGERENDE Pc! Nå har DibHassan vært uten over ei uke så det begynner å tære på hans tålmodighet hehe

Må ikkje tror det slutt på styret etter dette! Neida, Utleier ringte i dag og de kommer kl 08.00 på torsdags morgen og skal skifte deler av taket her i stua + inne på rommet til DibHassan, me hadde nemligen en lekkasje for ca 3 år siden!!! Jadda, Ting Tar nemligen TID ser du! Nå håper eg bare ikkje det er verre enn først antatt!?!?! *WRÆÆÆL* Skal bli godt når de er ferdig! PYTON når det står på! Tror eg kommer til å flykte inn på soverommet! De har lovet å bli ferdig på fredag,
men eg tror ingenting før eg ser det!

Ellers skal eg nå bare sitte her, strikke og HVIS det draaar ut med gutta her får eg enten plugge noe musikk/serie i ørene eller så dukker eg under dyna! Som sagt, eg blir til tider ganske så svett i ørene 🙂

KOS DEG OG HA EN
ALLA TIDERS ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #pink #rosa #daydream #heidikirrmaier #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstrikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #grankvist #barnegenser #annmyhre #hvitemargeritter #sommerblomster

2 kommentarer

Siste innlegg