TØFT OG LEKKERT SOMMERSETT TIL SMÅ JENTER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT


Anna & Heidi Pickles
 

Lekker Missoni mønstret Topp med matchende bukse – HERLIG Sommersett dette her til både små
og store frøkner 🙂 Strikkes i det deilige og svalende
Pickles Booboo som er 100% Bambus Viskose, PERFEKT til barn med f.eks allergier eller eksem 🙂 Finnes i flere deilige SOMMER FARGER 🙂
Ble faktisk fristet til å strikke dette sette, ja du vet, eg kjenner ei lita tulle og 2 🙂 Perfekt for deg som frykter engelske oppskrifter, jepp, for denne er på NORSK 🙂 



Anna & Heidi Pickles

OKAPI SUMMER KIT
Bildene over
Str 3-11 år
NORSK Strikkeoppskrift

* * * *

Ble i grunnen en sløvere dag en først planlagt! Etter dusjen i formiddag har eg bare sittet her med mine verkende føtter. Smørte de inn med Ibux Gel etter dusjen bare for å teste, men det funket ikkje noe videre. Tenker eg ringer til legen min i morgen og spør om han kan Tape hælene opp litt,
har nemligen lest at det kan hjelpe litt 🙂

I dag turde eg IKKJE legge meg i senga hehe La meg på sofaen og sov 1 time som er mer enn nok! Ville ikkje ha en reprise på i går da eg sov til halv 9 hehe Har kommet et stykke avgårde på vrangbordstrikket på Grankvist genseren og den blir såååå fint! Myk og god 🙂

I morgen tidlig kl 08.00 kommer det arbeidsfolk her som skal RIVE deler av taket i stua og på DibHassan sitt rom! Å du milde DET blir tilstander det! Lurer på HVOR eg skal gjøre av meg??
Føler liksom ikkje helt for å sitte i stua om 2-3 mannfolk skal jobbe rett foran meg hehe Kanskje eg bare RØMMER inn på soverommet!?? Får se det litt an og ikkje minst formen, ubehagelig blir det uansett på en måte syns eg. Kan jo blitt litt morsomme (Kjedelige??) Snap`er av sånt HAHA

Jaja, føler meg i grunnen litt OK nå så eg satser på en fin kwell frem til Ali begynner å OMMØBLERER stua! Må flytte hele Tv benken, ja omtrent halve stua!! *STØNN* Anyway, eg SKAL se “Huset”
på Tv2 og eg satser på å komme meg videre på strikketøyet 🙂
Litt vanskelig med mørke brunt når det blir mørkt – TAKK og pris for at det er lyst ganske lenge!

HÅPER DU FÅR EN FIN KWELL
OG AT DU KOoOSER DEG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #anna&heidipickles #picklesbooboo #barnesett #missonimønster #okapisummerkit #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #toppblogger #topplisten #blogglisten #nettavisen

1 kommentar
    1. heisan… leit med de føttene dine. Har ui prøvd volterol krem ? den hjelper på musklrer og stivhet.

Siste innlegg