SKJØNNE STRIKKEKJOLER – OPPSKRIFTER


Jatta Pauliina

Eg er over middels glad i strikka kjoler, det er jo bare så deilig! Liker veldig godt en slik hals også,
gjør kjolen et par hakk søtere 🙂 Denne er strikket i et deilig garn kan du tro!! Du får det t.o.m her
i Norge, det kan man jo like 🙂 NOVITA NALLE hos Projo 🙂

Trenger du litt tid på et større prosjekt av diverse grunner (Mange prosjekt?? hehe)
så kan du jo starte nå og du har en HERLIG Høstkjole!


RUIS

Bildet over
Opp til 124 cm rundt brystet

 

 

 

 

 



Jatta Pauliina


Denne starta eg på første gangen eg så den, det begynner å bli noen år siden og halve kjolen ligger fortsatt i sybordet her borte i stua! Startet på den i Cascade220 i en nydelig Jade farge 🙂
Orginalt strikkes den i
NOVITA 7 Brødre

 

 

WEERUSKA
Opp til 122 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Sånn, nå er det fredag! HelgeKosen er i hus, Jr er hentet og arbeidsfolka har også tatt helg!
Eg har hatt meg en deilige dusj og Ali har kokkelert litt deilig mat så nå er det digg inn,
beina høyt og frem med strikketøyet 🙂 Håper også du har en bra fredag 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei Helgeklar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #weeruska #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #strikkekjole #topplisten #toppblogger
#norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg