KATE DAVIES: NOK ET FANTASTISK SJAL!


Kate Davies
 

Kate Davies er KUNSTNER når det kommer til Strikkedesign, eg får hakeslepp omtrent hver eneste gang hun publiserer og ja, eg har ei ega mappe med hennes ting! Dette sjalet er ikkje det mest kompliserte så det er bare å kaste seg uti så har du noe skikkelig herlig til høsten! Du starter oppe
i spissen, strikker riller og øker deg ned over før du avslutter med den brede borden 🙂
Åååå kjenner på det at denne oppskrifta MÅ rett i mappa!



Kate Davies

 

 

OTTAR
Bildene over

Oppskriften finner du på linken over, men hvis du ønsker å kjøpe
Garnpakke sammen med oppskrifta kan du gjøre det HER!

 

 

* * * *

Sånn ellers i dag har eg i grunnen vært ganske sur…..Ja det ble bare en sånn dag rett og slett!
Trodde det var slutt på å bli utnytta, men nok en gang et bevis på at eg ikkje blir hørt.
Er eg for snill? Naiv? Eller står det rett og slett “DUM – UTNYTT MEG” i panna??

Nå ser det ut for at kwellen blir rolig, ja hvis eg ser bort fra at DibHassan og Ali styrer i vei med Pc`en hehe Ja delen kom i posten i dag så de er i full sving og eg krysser bare fingrene for at
dette kommer til å funke! Det det! hehe

Jaja krysser fingrene for ei fredfull helg for eg kjenner eg trenger noen dager nå!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #katedavies #ottar #shawl #sjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten
#toppblogger #blogglisten #strikkedesign #terapiforsjela #kunstverk #skikkelighåndtverk

0 kommentarer

Siste innlegg