STRIKK DEG EN SUMMER HOODIE


Samantha Roshak

Ahaa der dukket den jammen meg opp igjen, Hoodien eg forelsket meg i for noen år siden, godt lagret under favoritter……kanskje på tide å få oppskrifta på plass i ei mappe? Kanskje eg bare skal printe den ut NÅ? Ååå den ser så herlig ut og eg MÅ liksom ha den i rosa…tror eg! BabyRosa…Mmmm hadde vært lekker å ha på seg når brunfargen kommer på plass i løpet av en måneds tid *Optimist*

Strikkes orginalt i Silke/Ull blanding og det er jo deilig, men eg heller mer mot Merino?
Det er jo også litt sånn svalt på sommeren + den kan være kjølende
Eg kunne faktisk tenkt meg å strikke den i Rasmilla Tykke Yndlingsgarn! DET hadde blitt herlig!

Tja, hvis du f.eks liker Merino Ex Fine kan du fint bruke det, min erfaring med det garnet er at det har lett for å sige så ikkje strikke genseren lengre enn du må iallefall, gjerne 2-3 cm kortere 🙂

 

 

 

AVENTURINE
Bildet over
Opp til 134 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Susan Crawford

 

Denne er jo bare bedårende og alt for lekker til å ha på i SENGA!?! Mmmm over en liten topp til shortsen kanskje? Eller et jeansskjørt? Ja den hadde blitt skikkelig herlig nå til sommeren 🙂

Denne kan du f.eks strikke i Drops Baby MerinoDET hadde blitt lekkert det!!

 

 

ADORABLE LITTLE BED JACKET
Opp til 137 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Connie Vhang Chinchio

Denne er strikket i det deilige Madelinetosh Tosh Merino som også er ganske tynt – LEKKERT!

 

 

AUSTIN HOODIE
Opp til 129 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Sånn, da var denne helga også over! Det var i grunnen meldt sol, men her regner det…Var tung i hodet da eg sto opp og fryktet migrene, men det kjenner ut som det forsvant? Krysser fingrene 🙂

Hadde pga god værmelding planer om Ut På Tur i dag, men enn så lenge avventer me, blir nok heller strikking i steden for 🙂 Som sagt så har eg bare BITTE litt igjen på armen og SÅÅÅ legger eg opp til den andre genseren 🙂 Dette gikk fort altså, i allefall til å være meg for eg strikket den fra A-Å uten andre forstyrrelser og det har eg tenkt å gjør med Nr 2 også 🙂 ETTERPÅ skal eg gjøre ferdig Honningkrukka mi hehe Der er det bare litt igjen på bolen + armer og lommer 🙂 Må se å få fingeren ut å bestille mer garn den den gitt! Eg glemmer det stadig vekk ut!

Kommende uke blir KORT! Kun skole mandag og tirsdag og der etter er det ei skikkelig lang helg
og værmelinga ser enn så lenge lovende ut! JuHuuu Kanskje det snart blir badevær?? DibHassan har flere år startet med Bading i Påsken, i allefall i starten på mai, men da har det vært flere + grader.

Stikker på badet å shainer meg litt så tastes me etter hvert 🙂

KOS DEG OG HA EN
PERFEKT SØNDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #strikkeoppskrifter #hoodie #summerhoodie #lekregensere #hettegenser #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg