“DRA MEG BAKLENGS OPP AV STRIKKEKURVEN!”


Lauren Riker

Neongul til knallbrune bein hadde jo vært skikkelig kult da!?? Eller er det aldersgrense (Oppad) for skjørt lengde?? Neida, bare tuller, men dette skjørtet likte eg skikkelig godt! Eg digger denne måten
å strikke struktur på og det blir jo såååå stilig og lekkert! Skjørtet over er strikket i Knit Picks Sport,
et garn som er ca 100 m pr 50 gr og strikket på pinne 3,5, dvs at du har uante muligheter hva du velge. Vil du f.eks strikke i Bomull, Lin, Ull, Superwash, Merino etc ja så gjør du det! Dette skjørtet kan helt fint bli et flott Høst/Vinterskjørt også. Bruk skjørtet som en Basic oppskrift og lag ditt eget mønster. det er bare å bruke fantasien som alle har inderst under hjernebarken så får du noe ingen andre har 🙂 Dessuten er et skjørt kjapt å strikke, det har verken bein eller armer 🙂

 

 

“SHE`S ELECTRIC “
Bildet over
Str 31″-49″ rundt hoftene (Dvs opp til 124 cm rundt hoftene)

 

 

 

 

 

 

 

 



Lauren Riker

 

Eller hva med dette? Rålekkert syns eg! Fint hele året så la garnet bestemme 🙂

 

 

“HEART ME FOREVER”
Str Voksen–> 34-45″ rundt hoftene
Jenter–> 26-35″ rundt hoftene

 

 

 

 

 

 

 



Lauren Riker

Er du litt mer vågal så går du for denne 🙂 Kan også fint kombineres til et skjørt,lekkert med ei fin “truse” under der, eller over bikinibuksa for en spasertur i sanden. Alt kan strikkes! 🙂

 

“GORGEOUS SHORTS”
Str 34 – 40″ rundt hoftene

 

 

 

* * * *

Hmmm i dag er eg seriøst sliten så eg håper dagen forbi går i stillhet, kjenner på hodet at i dag vil eg ikkja ha noe stress over meg! Er så redd for at det skal bli migrene! Dagen i går sugde meg nesten helt tom, men heldigvis fikk den en fin avsluttning med besøk av nevøen vår. Ble jo noe sent, men det tåler eg så eg sov til kl 11 i dag 🙂 Elsker slike Fridager 🙂

Har ryddet ut en del kasser fra DibHassan sitt rom, ja, kasser med masse bøker og lego. Bøkene skal eg kjøre ut til niesa vår en av dagene, med 2 små kan man aldri ha for mange eventyr å lese. Legoen har eg tenkt å skylle (blir litt støv) for Dib har litt lyst å selge den. Det er så og si komplett serie av Indiana Jones Lego inkl ALLE oppskriftene som man bygger etter. Han fikk dette til jul for noen år siden, men det har ikkje blitt lekt med…..hehe…fordi eg sa han fikk ikkje rase det! Vet ikkje hva eg tenkte med, men det var LITT av en jobb å bygge opp alt hehe Dib har i grunnen aldri vært sånn skikkelig fasinert av Lego, men denne serien ønsket han seg. Den kostet jo en formue og lego bli jo stadig dyrere så kanskje han kan få noen kroner for det og heller bruke de på ting han bruker nå 🙂
Det begrenser seg jo til hva og hvor mye man kan samle på også 🙂 *Gi meg et LAGER eller 2*

Jaja eg får gå å ta på meg en ren pysj og innta strikkestillingen og håpe at hodet roer seg helt 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE FRIDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #skirt #sommerskjørt #strikkeskjørt #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

5 kommentarer
    1. Ååå,så fine skjørt!!! Må nok kjøpe disse mønstrene. Ha en fin helg ,solstråle 😊😊Klem 🌟🐝

    2. Lurt å selge lego. Er mange som ikke har råd til å kjøpe de dyre eskene som tråler Finn f.eks for å få kjøpt det billigere. Dessuten er jo lego kvalitet så de er like fine etter 30 år. 😊

    3. Hvor får jeg kjøpt oppskrift til det kjempelekre skjørtet? Jeg bare så svigerdatteren min med de lange brune beina!

    4. Et tips er å putte legoen i et dyne/putetrekk og vaske det med Milo i maskinen på 40-60 grader.
      Effektivt barnehagetips 😉 Jeg kjører det alltid på 60 grader, men det spørs vel litt hva slags lego man har.

Siste innlegg