TILBEHØR TIL BARNEHAGE BARN – STRIKKEOPPSKRIFTER


Myla Vayner


Om sommeren blir veldig varm er det herlig å strikke småplukk og i allefall om du velger å strikke
i Merino, noe som for øvrig er veldig bra egnet til disse oppskriftene 🙂 Kan bli veldig varmt på en liten hals om du bruke ullete ull om du skjønner, Merino som er glatt og myk er nok bedre egnet 🙂

Dette er også en fin hals å prøve seg ut med litt mye fletter! Man kan av og til se seg blind på en oppskrift med mye på kryss og tvers, men en hals er nå i allefall overkommerlig 🙂 

 

 

 

GREEN SNAKE COWL
Bildet over
Str baby –> Medium Voksen

 

Hvis du er kjapp så har du ut dagen (Altså 28.mai) og får oppskriften på halsen Gratis
ved bruk av rabattkoden GREENSNAKE

Vær da Obs på at du KUN får den minste størrelsen, hvis du der i mot kjøper oppskriften via linken over (STORE bokstaver) får du både halsen og tilhørende lue i alle størrelsene 🙂 Valget er ditt 🙂
Eg snappa med meg Gratisversjonen da er vurdere denne til Alma Sofie som starter i barnehagen
til høsten + eg har NYDELIG Merinogarn på vei i posten!!
(Kommer tilbake til garnet i eget innlegg senere)

 

 

 

 

 

 



Myla Vayner


Dette er jo herlige votter til de minste barnehagebarna som gjerne sove ute i vogna midt på dagen 🙂 Eg må nok ha denne oppskrifta også 🙂 Takk og pris at det er slutt på å samle oppskriftene i ringpermer! Da måtte eg snart hatt et eget rom til det hehe

 

 

BABY OAKS MITTS
Str 3-18 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 



Myra Vayner


Denne var jo bare KNALLTØFF! Spesiell og flott! Ikkje vær redd for å bruke FARGER til de små! Mangen har lett for å havne i jente/gutte fargene, men velg en farge du aldri trodde du  skulle velge! Små unger elsker FARGER, de vet ikkje hva det vil si med rosa og blått, de liker det de liker, ja for det er jo heller me voksne som kjønnsbestemmer fargene – En UTING! Joda, eg har og kommer nok også fremover til å strikke rosa til ei jente og blått til en gutt, men eg er også veldig flink til
å bruke masse farger 🙂 Farger er TINGEN!

 

 

LAURA COWL
Str Baby–>Medium voksen

 

 

 

 

* * * *

Jaja, da var gjerne sommer over allerede?? *ler* Neida, de nye frøene trenger bare litt vanning så eg bestilte litt regn til i dag! NOT! Ahaa akkurat fått smake på den varme sola og de gode gradene,
men i følge langtidsvarselet skal det bli tålig bra neste helg 🙂 Blir regnet for kraftig i dag må me nok dekke til frøene så de ikkje vaskes bort. Kanskje eg burde gått ut å rullet sammen teppe me har ute? Det hadde ikkje hatt vondt av en vask, men det kan jo fort bli FOR vått!

I dag kommer Amira en tur hjem og det blir koselig! Hun skal også fikse brynene mine ferdig hehe
Me fant jo ikkje kniven forrige helg så bryna mine ble ikkje “rene” liksom så eg håper hun husker det 🙂

Ellers så blir det nok en del strikkings i dag, ja må hente meg litt inn etter i går, selv om eg satt på en krakk igår er eg noe stiv og støl i ryggen og eg kjenner i beina at eg “sprang” mye, men fy søren eg er glad for jobben eg gjorde for dette blir gøy! Gleder meg da spesielt til de Gresskarene! Husker forrige gangen eg plantet det, eg var jo helt sjokkert over hvor mye gresskar det ble!
Alt det ut av et lite frø liksom! Utrolig! Det er så fint å pynte med!

Takk for masse gode råd og tips i forhold til plantinga! Mye nyttig der som eg nå har notert meg bak øret og eg vurdere om eg likevel skal kjøpe gulerøtter til å plante! Har noen store svarte blomsterpotter som kan være godt egnet, de er i allefall dype nok. Egentlig ville eg hatt minigulrøtter men det hadde de ikkje, men kanskje de har oppe på gartneriet? Hmmm får se om eg svinger innom 🙂

Nå må eg komme meg en tur på badet, en dusj kanskje?? Ja også må eg fikse på det nyvaska kråkereiret 🙂 Åja, eg har glemt å bestilt frisørtime! Må få en mail avgårde ASAP!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE AVSLAPPENDE SØNDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #barnehagebarn #tilbehørtilbarnehagebarn #babystrikk #barnestrikk

1 kommentar
    1. Minigulrøtter er bare vanlige gulrøtter som er høvlet ned til rett størrelse. De bruker de gulrøttene som ikke har rett form til å selges.

Siste innlegg