SOMMER GENSERE – RÅLEKRE GO`BITER


Junko Okamoto

 

Junko Okamoto er en strikkedesigner fra Japan som eg har følgt en stund nå og noe mer sart
og lekkert enn hennes design skal du jammen lete lenge etter! For det meste er det One Size på plaggene, men det er likevel romslige plagg. Mange er absolutt kvalifisert som skikkelig koseplagg over pysjbuksa så vel som ​jeans på en bytur 🙂 Eg har noen av de på favorittlista og èn dag, ja èn dag skal eg ha Junko Design på pinnene og den over her ligger absolutt i topp skjitet! Ta en titt på de andre designene hennes også, det kan du gjøre
HER!

 

 

 

YURI
Bildet over
One Size – 122 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Junko Okamoto

 

The Little Garden
One Size-148 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Hvor langt skal man egentlig strekke seg for å gjøre noe for andre når det er på bekostning av en selv?? Hver dag? Hver uke? Til det blir en rutine?? Når egentlig det beste for vedkomne er
å gjøre det selv! Eg syns at når eg får en hard klump i magen av vedkomne, ja da er det nok! Når man føler seg utnyttet og brukt, ja da er det nok! Men hvorfor betyr andre sitt NEI så mye mer?? Hvorfor er noen så egoistiske at de kun kjenner sin egen smerte og begrensning??

Eg kan mer enn gjerne gi av min egen energi for andre, men IKKJE på fast basis, hva er da liksom igjen til meg selv og de eg lever med? Jo en skral kropp som ikkje orker noe!
Åååå eg blir så sliten av å bli “brukt” på denne måten!

Derfor har eg bestemt at i dag gjør eg ikkje en “dæm shitt”!! Nei, eg skal ha denne dagen til å dulle litt hjemme! DibHassan skal reise til Lysebotne i morgen med kameraten og familien så eg må sjekke hva klær som evn må vaskes og så skal eg pakke og gjøre i stand + at han vil en tur på trening i kwell for nå nærmer det seg Gradering og me må vite om han får ta den! Gipsen er fortsatt på og er spørsmålet om det blir for knapp tid etter at gipsen er av! Mulig han likevel får ta Graderingen på leir i sommer 🙂
Hvis ikkje må han vente heeeelt til Jul! Krysser fingrene for at det ordner seg 🙂

Eg startet på NYTT strikketøy i går, der var det jaggu mye å tenke på så eg håper eg får det til!
Du snakke meg til altså, så mye DILL over så lite masker! Øynene går til tider i kryss hehe
Skal shaine meg selv litt før eg parkerer meg en stund i Go`stolen her 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN TORSDAG

Go`klem fra ei naiv Vibbedille 🙂

#strikk #knitt #japanskstrikkedesign #strikkegenser #kosegenser #pattern #strikkeoppskrifter #junkookamoto #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

4 kommentarer
    1. Eg hadde noen ” venninner” for en del år siden, eg var dønn sliten og heelt tom hver gang vi var sammen, så eg måtte bare ta et valg, kutte de helt ut. Det ga meg ingenting annet en helt tomt batteri, å eg ble rett og slett deppa😏 Så har vi de som “maser” det kan vel du gjøre, du har jo så god tid😝 NEI eg kan ikke, å eg vil ikke!! Å blir de sure, så la de bli sure!! Å lære seg å si nei, det er en hel prosess!! Det er ingen som takker oss, den dagen vi ligger rett ut🤔 NEI!!! Ønsker deg og dine en super dag🌺

    2. Anonym: Eg klarte å gjennomføre i dag og har forhåpentligvis “reddet” hele helga OM eg er heldig! Men uansett så skal eg stå på mitt for me skal ha den første ALENEhelga på noen år! .9 ELlers er det akkurat slik du beskriver og det er virkelig skummelt hvordan 1 menneske kan suuuge en fullstendig TOM for energi!

      Ei HERLIGE helg til deg 🙂

    3. Var virkelig en slik genser (øverste bilde) jeg kunne tenke meg å strikke.
      Nei,mennesker som bare TAR energi skal man passe seg litt for….

Siste innlegg