NYTT STRIKKEPROSJEKT – SÅ GØY!

Da er eg ganske godt i gang med det lille søte prosjektet mitt i det HERLIGE garnet til Knit-O-Rama 🙂 Wow så herlig! Godt og mykt å strikke i og for noen farger! Ja, bare se på den gule her,
den SKINNER og er nesten håpløs å ta bilder av! hehe Snakk om SITROOOON Gul!


Skal innrømme at eg dilla litt i starten her, ikkje alltid like godt å vite HVA designeren mener, men nå vil eg tro at eg er på rett vei 🙂 Det ligner om ikkje annet enn kjolen på bildet 🙂 Når overdelen er ferdig skal eg strikke hele skjørtet i smale striper sammen med den Lilla,
dette må vel bli tidenes SOMMER-Kjole??

Som vanlig så GLEDER eg meg til stripedelen og eg trooor eg har den
PERFEKTE Snella&Petronella Knappen til denne kjolen 🙂



Strikketanten

Dette er kjolen eg strikker – Lekker liten sak dette her? I oppskriften får du oppskrift til alle disse 3,
dvs alle 3 starter likt, men de avsluttes forskjellig. Mye for pengene med andre ord 🙂
Oppskriften er selvfølgelig på NORSK!

 

 

HANESKJELLDRAKT og -KJOLE
Bildet over
Str 0-36 mnd

Alle 3 variantene strikkes Top/Down 🙂

 

* * * *

DibHassan ble hentet for en stund siden og står vel i tastende stund i ferjekø inne i Stavanger!
Jepp, en PinseKlassiker *ler* Typisk at det regner, men eg tror gutta kommer til å få en gøyal helg uansett vær. DibHassan gledet seg om ikkje annet – alltid kjekt å gjøre noe annet 🙂 Neste Helg skal han og den samme kameraten på en HELdag i Kongepaken inkl Grillmat og Drikke 🙂
Det blir nok fullstendig KONGE! Bedriften min søster jobber i har en dag i året hvor de “eier” parket
og alle ansatte får X-antall billetter og i år var DibHassan èn av de heldige –
Like stas hver gang det skjer 🙂

 

Eg sitter her og bare gjesper og vurdere seriøst en GOD kwil! *Gjesp* Var i grunnen litt tidlig våken
i dag, ja det begynner å bli litt varmt å sove med 2 dundyner hehe Kanskje gå over til sommervarianten? 1 dyne?? Hmmmm Næ, liker 2 dyner eg 🙂 

Sånn ellers så KOSER eg meg med “The O.C” JuHuuuu
Blir nok bare det eg skal se på hele helga, på Tv er det uansett kun repriser!

NYT KWELLEN
OG KOS DEG MAX

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #babydress #barnekjole #flettestrikk #strukturstrikk #knit_o_rama #handdyeyarn #sokk_o_rama #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #pattern #norskstrikkeoppskrift #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg