SKJØRT TIL STORE OG SMÅ JENTER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER


Strikkelisa

Skjørt til fest, skjørt til skolen, barnehagen, til skogturen, skjørt til ALT! Ja t.o.m til Sommer og til Vinter! Skjørt til bittesmå jenter og skjørt til store jenter, er du flink til å regne blir det også skjørt til voksne jenter, mulighetene er mange det er bare og å leke, prøve, feil og ikkje minst KOoOSE seg 🙂
Det er det som er så FANTASTISK med strikking, det er for alle som vil og har lyst! + at ALLE kan!


 

LØVLISKJØRT
Bildet over
Str 1-12 år

 

 

 

 

 

 

 



Strikkelisa

 

RETTSTRIPESKJØRT
Str 1-12år

 

 

 

 

 

 

 



Strikkelisa

 

STRIPESVINGSKJØRT
Str 1-12 år

 

 

 

 

 

 

 



Strikkelisa

 

SVINGBLINGSKJØRT
Str 1-12 år

 

 

 

 

 

 

 



Strikkelisa

 

LØVFALLSKJØRT
Str 1-12 år

 

 

 

* * * *

Lørdagmorgen, ingen alarm, ingen barn hjemme – MERKELIG! Det er jammen en stund siden sist!
Skal nyte denne dagen så godt eg kan vel vitende om at begge ungene har det fint og godt der de er, etterpå skal eg ha meg en lang dusj + eg må vaske håret! HEKKAN så varm det er om morningene nå! Var helt svett i hodet da eg våknet, måtte liksom lete etter kalde “flekker” på dynene!

Ute er det grått og vått, ja eg dekket til frøene mine i går så det ikkje blir oversvømmelse oppi der!
Joa, det er masse hull i bunn, men me snakker mye regn i perioder! Ser bra ut så langt 🙂

Målet på strikkefronten i dag er å få satt av til armene og startet på skjørtet og alle som strikker vet at det på magisk vis går sååå mye fortere når man strikker striper, ikkje sant? Mens eg sitter å strikker skal Ali fikse til middag for 2 – Lammekoteletter og Bakt potet, eg skal mekke en god salat 🙂
Blir nok en flotters lørdag dette! Er fortsatt optimist og håper me får være her alene hele dagen!
Det må da kunne vises forståelse for at me syns også det er herlig å være alene?

KOS DEG OG HA EN
SUPER FIN LØRDAG DU OGSÅ

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #barnestrikk #skjørt #strikkeskjørt #sommerskjørt #vinterskjørt #strikkelisa #norskestrikkeoppskrifter #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg