MIDDAG FOR 2 + NOEN SKIKKELIGE GO`BITER

Ikkje så ofte det kun dekkes på til 2 her i heimen, men akk så koselig det faktisk var 🙂
Eg sov til eg våknet av meg selv i 10 tiden og Ali kom slepende inn etter et par timer så i dag ble det flere kaffikopper til frokost 🙂 Litt merkelig med en så rolig morning, er jo vant med å digge til frokost lørdag morgen, men ikkje i dag. Før eg tok meg en lang dusj laget eg til en god salat til oss, måtte ta meg i det og bare ta halve salathodet!! Mer trengs ikkje til 2 🙂 Laget favorittsalaten min hvor eg avslutter med å tømme et beger med fetaost og oliven over JAMMY!


Ali overtok kjøkkenet da eg entret badet. Han laget til bakte poteter med Basilikumsmør og stekte lammekoteletter som etterpå fikk god gjøre seg i ovenen på grill 🙂
I 17 tiden benket med oss til bordet og koset oss 🙂

 

I formiddag tok eg en sjefsavgjørelse og stengte mobilene vår!!! Det har eg ALDRI gjort før, men så har me aldri hatt en lørdag før hvor me får være i fred heller!! Selv om me har vært alene, ja så har me ikkje fått vært i fred!! Egentlig aldri helt alene heller…. Slapp av, ungene får tak i oss, men ingen andre MoHaaa Av og til må man bare skjære igjennom for egen del og det føltes godt! Skal ikkje skru på mobilene før på mandag tror eg! Er eg stygg da?? *ler*


Eg har koset meg med strikketøyet og det var noe lengre enn først antatt for å komme seg ned til armdelingen, men nå har eg KUN 3 økinger igjen 🙂 Har vært ute å sullet på terrassen og plukket visne blomster etter regnet som har vært. Merkes godt at me har mye blomster i år for det tar litt tid, men en herlig jobb syns eg 🙂 Jo mer man plukker jo MER blomster kommer det – KJEMPEGØY! 


Se bare på Grønnsak“HAGEN” vår!! JØSS! Det var forrige lørdag eg sådde og allerede spirer det godt! Det er kun Vårløken som ikkje har kommet opp ennå, men de er nok ikkje langt borte 🙂
Ahaa et par uker med SOL nå så kan eg nok laget en god salat *Optimist*

Kunne ikkje dy meg, SEEE på de Go`bitene her som eg hadde på lur:



Elisabeth Kvalvaag


 

Ahaa denne MÅ eg bare strikke, sett så skjønn!?? Har jo ei Tulle som kunne trengt en slik hihi
Strikkes i Lille Lerke

 

 

STELLADRAKT
Bildet over
Str 0/3 mnd – 3 år

 

 

 

 

 

 

 



Elisabeth Kvalvaag

Ååååå BEDÅRENDE!!!

 

FRIDAS RYSJETIGHTS
Str 0/3 mnd – 3 år

 


 

 

* * * *

Nå skal eg bare ta å sette på serien igjen, strikke og nyte kwellen. Kanskje me ser en film sammen, noen gode forslag?? Må være en blanding av action, spenning og kanskje noe drama og romantikk! Da tenker eg det kunne falle i smak hos han Ali også, nå har me jo så god armkroksofa at det går an
å se film sammen på en skikkelig måte hehe

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE OG ROLIGE KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #babystrikk #barnestrikk #middagfor2 #lørdagskos #slåavmobilen #frediheimen #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten
#toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. Holdt på å foreslå å stenge mobilen og låse døra:). Så gjorde du det:). Bra jobba. Synes godt du kan ha den avstengt til og med mandag jeg.
      Her ble vi også brått alene. De for bort i overnattinger begge to. Uvant. Vurderte kino men det ble så altfor kort tid, hadde plutselig bare 10 minutter til den begynte. Blir nok hjemmekino eller noe stedet.
      Klem fra Merete

Siste innlegg