BABY TEPPE – SKIKKELIG GØYAL HEKLEOPPSKRIFT


Justine Walley

Lyst på MASSE morro?? Masse farger og gøyale masker? Snåle figurer?
Ahaa dette er det KOSELIGSTE Babyteppe eg noen sinne har sett!?? Hva med å hekle det litt større? Ja det hadde jo f.eks vært SUPERT som et Krabbeteppe!?? Virkelig MYE flott å se på for en liten en!
Ja, plukke og pelle på og ikkje minst lære litt om Dyrenes Verden 🙂 Ikkje bare det, men du vet hva eg sier om små heklerier og solskinn!?? Supert med lapper til StrandHekling 🙂
Eg er sikker på at du slettes ikkje trenger å anskaffe noe garn heller hihi
Her kan du virkelig fråtse i smånøster og rester!

Sett i gang! Kos deg og ha det GØY!

 

 



Justine Wallay

 

 

ZOOKEEPER`S BLANKET
Str ca 80 cm X 86 cm

 

 

* * * *

Aha for ei PERFEKT og FLOTT uke dette blir! Mandag og FRIdag, skole tirsdag og onsdag, ?? JuHuuuu YES det er også FRI torsdag og fredag, dvs at det da er klart for
SISTE uke før SommerFerien!

FANTASTISK!!!

Planer for sommeren? Vet i grunnen ikkje OM me har noen planer?? Ali har lyst å KJØRE til Spania!! Hmmm tror me må diskutere det litt mer, selv hadde eg nøyd meg med en tur i Dyreparken,
eller Legoland?? hehe Men det BESTE er NORSK Sommer på Jærstrendene og strandpiknick!

Eg er virkelig en enkel person å glede så et kilo reker på bryggekanten eller en fisketur er også TOPPERS! Men, så er det det været da? Hørt noe om utsiktene for Årets SommerMåneder??
Noe Synske der ute som kan fortelle meg om me skal regne bort eller svettes bort??
Foretrekker noe i midten eg 🙂


Men en fisketur hadde jammen ikkje vært å forakte! Dessuten har eg i mitt stille sinn planlagt en tur til Egersund først kommende søndag! Ja hvis eg får lokket Ali hehe Me skal nemligen kjøre DibHassan og kameraten Maxi til Kongeparken før kl 10 og de skal hentes igjen kl 18 og i mellomtiden har me masse tid til en biltur siden me likevel er så langt på vei! HÅPER det blir fint vær for eg har virkelig lyst på en tur til EgerFyr igjen! Pakke litt niste og koke kaffi og bare legge i vei 🙂

Men nå skal eg få sving på dagen her, kanskje sette på en maskin med klær? Hmm tja, blir en av de siste maskinene med SKOLEklær haha Kanskje eg skal skru på mobilen igjen?? Får vel HØRE det når eg gjør det, men det må eg vel klare når eg er så egoistisk!?!?! *stønn*

Ellers, sånn utover det blir det å strikke STRIPER! Herlig strikketøy! Satser på å få ferdig kjolen denne uka for eg har en plan om en tur ut til AlmaSofie og Trym med noe barnebøker de skal få låne 🙂
Kjekt med ting og da spesielt bøker som kan går i arv 🙂 Gode bøker er til for å nytes og leses 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT MANDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #pattern #crochetpattern #babyblanket #zookeepersblanket #babyteppe #hekleteppe #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #restegarn #scrapyarn #leftovers #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

3 kommentarer

Siste innlegg