NYDELIG LACE GENSER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

FadenStille

 

Noen gang er bare de lekreste oppskriftene helt GRATIS! Jøss! Tenk på ALT det arbeidet som er lagt ned her, ja for denne er jo berre Rålekker! Denne strikkes i lekkert og tynt garn, ja eg tror eg hadde spandert litt på denne ja, Mmmm kanskje noe tynt Merino/Silke?? Uansett, strikker du denne så spander et garn som holder seg fint lenge! DET fortjener den 🙂

Hvis du vil sjekke ut mer av FadenStille sine design kan du ta en kikk HER!

 

 


FadenStille

 

ROSINA PULLOVER
Bildene over
Opp til 128 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

 

 

* * * *

Det ble jaggu mye mer sol enn lovet i dag og eg kunne formelig SEEE at grønnsakene mine vokste noen millimeter, men nå skal eg ut etterpå å legge på plata for det er meldt et forykende regn i natt!
Ja det er nok så pass at Reddikene kommer til å hoppe ut av jorda! Greit å passe på 🙂

Har i grunnen vært en ganske sløv søndag og eg ente under dyna klokka 4 og våknet drivvåt av svette halv 7!! Hmmm ja eg måtte rett i dusjen så mulig eg nå bær legge vekk en dyne??

Har kommet en del striper videre på kjolen og det er fortsatt like herlig! Selvfølgelig er 60 cm pinnen min opptatt på Grankvist genseren og eg trooor 80 cm blir FOR lang, dvs eg sliter med 40 cm!
Er ganske redusert på utstyrsfronten etter at me kjøpte nye møbler til stua, ja, ALT rotet mitt er jo borte! EG må se å komme meg til by`n å få kjøpt denne svarte kofferten på Søstrene Grene!! Ja HALLO, eg har ikkje en gang ei NÅL i stua!! Hvis eg først begynner å ha dill rundt meg så vokser det som ugrass, nemlig helt ut av kontroll!! Ikkje vil eg ha mange løse deler i strikkekurven, der skal det kun være garn!

Dessuten har eg helt glemt ut frisøren! Tror eg skal sende en mail etterpå og spør om eg kan komme neste uke, DA kan eg nemligen kjøpe kofferten samtidig! Floke Frisør ligger rett ved siden av 🙂
Ang håret mitt så går det nå heeelt ned til midt på rompa!! Tenkte å ta litt av lengden + klippe det opp
i sidene og “luggen” kan vel få gå til skuldrene?? Litt luftig nå når det er sommer 🙂 Skal også spør om hun farger bryn, bryna mine har så mange blonde hår at de nesten blir usynlige 🙂

Men nå er det kwell og det skal strikkes 🙂

KOS DEG OG HA
FINE KWELLEN

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #lacepullover #toppdown #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #merinosilk #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg