LUER KAN MAN STRIKKE HELE ÅRET


Rachel Coopey


Luer som strikkes med tynt garn og tynne pinner er så deilig å bruke! Lekkert strikketøy er det også,
ja man kan strikke såååå mye mer detaljert og resultatet blir slående nydelig! Bare SEEE på disse luene da! Ahaaa *DÅN* her kan du meske deg i litt lekkert garn om du vil og så har du en RÅFLOTT (Jule)Gave! Men eg råder deg til å strikke en til deg selv også, du kommer ikkje til å angre!

Unntatt den første lua her er det med votteopskrift til de 3 andre. Tynne votter er også deilig, ja du kan bevege hendene og ikkje minst fingrene på en bedre måte. Blir det for mye vind og kaldt kan du bare træ en tynn vindvott uta på 🙂 LETT eg lagret disse 4 hehe Tro om eg gjerne må strikke noe gaver til
å ha under treet i år?? Skal jammen ta det opp til vurdering 🙂

 

 

NORTHALLERTON
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Rachel Coopey


GRANIA

Inkle oppskrift på votter

 

 

 

 

 

 

 



Rachel Coopey

 

FYNELE
Inkl oppskrift på votter

 

 

 

 

 

 

 



Rachel Cooney

 

CHAMOMILE
Inkl oppskrift på votter

* * * *

I formiddag gikk eg å la meg i senga kl 11 igjen etter en runde med “elgen”, jaja noen dager er dessverre sånn. Fikk også heftig vondt i hodet, men ikkje migrene. Når eg blir skikkelig vond i Magen & Co pga av det som feiler(skadene) meg så får eg vondt i hodet og det kjennes ut som eg har feber! Sovnet momentant, men når kl var ca halv 5 flyttet eg meg inn på sofaen fordi det ble for varm i senga og så sov eg videre til halv 8! Snakk om å sove bort dagen gitt, men nå føler eg meg ganske mye bedre etter å ha fått i meg tilstrekkelig med smertestillende 🙂

Har sittet å lest ALLE kommentarer/meldinger og Snap`er fra dere! Åååå men dere er skjønne! Godt å se at NOEN leser hva eg skriver hehe Tusen takk skal dere ha! Men dessverre så finnes det mennesker som bare tenker på seg og sitt så hvis formen og været er bra i morgen skal eg få Ali til å koble til den vanlig vannslangen ute ved inngangen slik at eg kan forsiktig spyle alle blomstene og plantene. Ja for hvis me nå bruker høytrykkspyler på dette vil jo sikkert mye av dette komme ned til den andre naboen og det er det ikkje snakk om 🙂

 

Bare et par bilder fra terrassen som viser hvilket “lag” som ligger over det hele! Så JA, det blir litt som må spyles på nytt. Mange av dere mente at me burde fått hun som gjorde det til å spyle, men det tar eg ikkje sjansen på, for som sagt, me vil ikkje ha det ned til neste nabo 🙂 Et slik med lag som nå er tørket ligger det fint over ALLE blomstene! Men eg skal gjøre jobben, ja han Ali blir med også
og eg HÅPER hun ser når me holder på!

Nå skal eg bare NYTE resten av kvelden og eg kommer nok til å rangle pga all sovinga,
men pytt pytt på fredag er det jo SOMMERFERIE!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

Go`klem fra ei Bedre Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #pattern #knittingpattern #strikkedesign #lekreluerogvotter #hat #lue #votter #topplisten #toppblogger #strikkeblogger #strikkeblogg #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg