KNALLTØFT TEPPE – GRATIS OPPSKRIFT


Yarnspirations

 

Nok et perfekt håndarbeid til sommeren som du så kan nyte godt av når igjen høststormene herjer!
Ja for det er sånn det burde vært; En knallvarm sommer, ja så varm at me ser frem mot en kjølig,
fin og ikkje minst stormfull høst som lager den beste stemningen i sofakroka under et nytt teppe 🙂

 

Enn så lenge har me ikkje hatt de fineste sommerdagene, men de kommer! Ja for i morgen f.eks er det faktisk meldt 20 grader og sol her i Tananger og det er derfor fult mulig å sitte ute å hekle 🙂 Er du like heldig med været, ta med deg kurven ut og få litt farge på kroppen samtidig som du tryller frem
noe flott til høsten 🙂 Me skal spyle terrasse hehe

 



Yarnspirations

TILT-A-WHIRL-AFGHAN
Bildene over
Hekleoppskrift

* * * *

I går kwell ble eg sittende å se noe episoder av “Orange I.T.N Black”, men eg vet ikkje helt OM eg syns den er like bra fortsatt?? Finner meg selv dullende med andre ting og følger ikkje like godt med som eg gjorde før…akkurat som om det ikkje fenger like mye? Andre som føler at den ikkje er like bra?
Kanskje det bare er meg og at eg egentlig er lei av den? Hmmm eg skal nå se om eg ikkje får sett sesongen ferdig, kanskje den byr på noen overraskelser?

Eg er startet på nederste kant på kjolen så hvis eg bare speeder opp blir den ferdig i dag! JuHuuu da kan eg fortsette på Grankvist Nr 2 etterpå! På den er eg midt på magen + armene igjen 🙂 Blir skikkelig fine, liker fargene på denne Nr 2 veldig godt og tror den blir perfekt til Trym 🙂

Noe eg helt har glemt er å bestille garn til “Hunningkrukka” mi!! SERIØST er DET mulig liksom??
Jaja nå kan eg gjøre det for eg er snart klar for å få ferdig den Still Lighten også 🙂 Garn til den neste ligger klart i kurven så det skal da IKKJE mangle på KOoOS fremover. Har også kommet frem til at skal eg få de “riktige” fargene til den veska eg skal hekle må eg bestille garnet som er brukt, eg har funnet det og skal nok snart få det i hus 🙂 Billig var det også! Kun ca 15 kr nøste 🙂
Garnet kan du kikke på HER! Se og NYT alle de NYDELIGE fargene <3
 

 

Sånn avsluttningsvis må eg bare vise hvor flotte Liljene som eg kjøpte til Ali forrige uke er blitt! De er et syn og dufter himmelsk! Det er vel verdt pengen når de stå og varer så lenge 🙂 Gøy er det også når MesterGrønn har “3 for 2” på masse forskjellige blomster 🙂 Kommer nok til å bli en fast kunde der eg 🙂

Nå der i mot er det snart på tide å komme seg i dusjen, det er akkurat like deilig etter en dårlig sengedag! Ja, det hjelper godt på humøret og alt når man får frisket seg opp og får på rene klær 🙂
Kom meg ikkje i seng før 02.30 i natt og lå en evighet før eg duppet så eg har i grunnen bare hatt meg en kwil for kl halv 6 var eg på beina igjen!!

Dessuten er det SISTE ordinære skoledag i dag! I morgen blir det innlevering av bøker så eg regner
med de er tidlig ferdig og på fredag er det som sagt snop og karakterer 🙂
HEKKAN det skal blir en SkamChill FREDAG! Woop Woop!

Dessuten har eg fått SommerGave av Ali:


Mine aller første Dr.Martens støvletter! JuHuuuu Kan nesten ikkje vente til de kommer i posten!
Kunne jo tenkt meg disse i alle farger hehe Men starter med noe “safe” i svart og håper de er like gode som tøffe 🙂 Disse heter Dr.Martens Mono Black og det er 20% nå på Zalando og prisen er 1.275 🙂
De har den andre typen som har sånn blank lysebrun såle med Gul søm og i mange farger-de koster rundt 800 kr 🙂 På tide å slå til om du er fan av skoene 🙂 Du finner de
HER!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE ONSDAG-
DET SKAL EG HA!

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #freepattern #pattern #blanket #teppe #hekletteppe #hekleoppskrift #gratishekleoppskrift #sommerprosjekt #koseteppe #høststormerogkos #lappeteppe #topplisten #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #zalando #drmartens #drmartensmonoblack #sommergave #elskerdisseskoene #støvletter #drmartensstøvletter #salgpåzalando

1 kommentar
    1. Jeg så tre episoder av den siste sesongen av OITNB, og gir meg der. Denne sesongen er ikke noe, og har hørt flere si det samme.

Siste innlegg