SNART NYTT BARNEHAGE ÅR – DEILIGE BARNEKLÆR


Ainur Berkimbayeva

 

Mmmm når man strikker til de små kan man godt unne seg å nyte noen meter med deilig garn,
settet over er strikket i det nydelige
ARBOR fra Brooklyn Tweed!

Men du? Om du har et annet garn i samme tykkelse som DU foretrekker, ja så kjør på-klærene blir nok nydelig uansett og HUSK at det er ikkje prisen som avgjør om garnet er GODT! Eg har bare en sånn “Garn-Drøm” om å strikke meg en genser i deilig BT Loft, men vettu? Eg klarer ikkje helt å se meg råd til det, men eg KOoOSER meg med strikkinga likevel og eg mangler ikkje på gode plagg 🙂

Dessuten er det nye BarnehageÅret i gang igjen snart og alle vet at SmåTrolla trenger masse god ull til en lang og sur vinter 🙂 Da er det best om klærene tåler en støyt og eg er sikker på at du
har masse garn å velge blant 🙂

 

 

THE ALASKAN PULLOVER
Bildet over
Str 6 mnd –> 12 år

 

 

 

 

 

 

 



Ainur Berkimbayeva

 

SWIRLY TWIRLY PANTS
Str 0/6 mnd –> 4 år
Dette er buksa som er på bilde 1

 

 

 

 

 

 

 

 



Ainur Berkimbayeva

Supert som et mellomplagg på vinteren 🙂

 

 

MY HONEY
6 mnd–>4 år
Strikkes i garn som er ca 100m pr 50 gr, hva med Merino Ex.Fine?
Det er herlig til de små!

 

 

 

 

 

 

 

 


Ainur Berkimbayeva

 

Super til en solfylt dag i sandkassen 🙂

 

SUNSEEKER SUMMER CAP
Str 6 mnd–> 3 år
Strikkes i bomull – Ca 100m pr 50 gr

 

 

* * * *

JuHuuuu TORSDAG, 1 dag igjen! Helt MAGISK!! I morgen ca kl 12 er det SOMMERFERIE!
I dag er DibHassan ferdig kl 11.45 og i kwell er det SISTE trening før Graderinga på mandag!

I dag er det meldt hele 20 grader mellom 12-18 så eg HÅPER me rekker en tur mens DibHassan er på trening før regnet igjen er tilbake, men i grunnen er det praktisk med noen dråper på kwellen!
Ja, da blir jo alt vannet uten at man trenger å bære seg ihjel på vannkanner hehe

Fikk en mail i går, fra ledelsen på Treningesleiren til Tae-Kwon Do`en: Nå er det likevel satt opp buss fra Stavanger! I grunnen passet det fint for me måtte ha startet vanvittig tidlig for å kunne møte opp
i tide så da blir det buss opp og så henter me på fredagen når han skal hjem. Et lite strek i regningen for eg hadde jo sett frem til begge turen, MEN, eg vet jo også at eg mest sannsynlig hadde trengt 2 dager på å komme meg igjen etter på før me altså skulle opp igjen + det er GØY å kjøre buss
i fellesskap sammen med treningkamerater og venninner 🙂

Men du? Eg må virkelig TAKKE for responsen i går! WOW! Nå har eg så mange linker OG oppskrifter på LueKyser! Dere er jo helt utrolige! Nå fikk eg i allefall bekreftet at eg tenkte riktig om hvordan den må se ut for når oppskriftene begynte å Tikke inn var eg allerede i gang med min 🙂 Måtte litt måling
og regning til for Alma Sofie er jo kun 9 mnd og eg har veldig tynt garn og bruker pinne 2 🙂
Hvis TørkleLua blir vellykket legger eg den ut her i bloggen så kan du snappe den med deg

Ang “Utbruddet” mitt når det gjaldt inngangspartiet vårt: Ali hadde observert naboen nede hos oss
og hun kostet! Men, uansett så må det spyles, ja vegger, vindu, dør og ikkje minst blomster. I natt har det regnet litt så blomstene har fått seg en dusj. HageslangeUttaket som er felles i blokka vår var opptatt stort sett hele dagen i går så eg får se om det blir gjort i løpet av dagen 🙂

Siden eg vasket og ordnet så pass i går bevilger eg meg en FRIdag nå, i allefall først på dagen

KOS DEG OG HA EN
DEILIG TORSDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #barnehagebarn #barnehageklær #barnestrikk #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg