SJEKK DE LAPPETEPPENE! – GRATIS OPPSKRIFTER


Lin Harvey

 

Ok, eg kan like gjerne innrømme det med èn gang! Lappetepper, hekla eller strikket, eg blir ALDRI lei og eg kan aldri få NOK! Eg har ikkje tall på hvor mange eg har startet på de siste 10 åra! Dessverre er ikkje alle blitt fullført, eg har de ennå da – Lappene altså, men fy søren eg hadde det skikkelig gøy når eg strikket/heklet dem! Ikkje minst er det en super mulighet til å lære seg noe nye lapper/ teknikker 🙂
ALL lærdom er GOD lærdom! Ikkje det?? Ja, som all PR er god PR?? *ehee*

Det ble ganske gale da eg for noen år siden kjøpte ei smelltjukk bok med
“100 Afghans”…..*fortvilet*…..Kurvene mine flommet formelig over av et hav med diverse lapper! Herlig! Ja du må prøve, gjerne ikkje sånn “ut av kontroll”-prøve, men noen lapper kanskje??
Det BESTE med lapper er; DU kan bruke akkurat det garnet du ønsker, spiller ingen rolle hvilke pinner eller nål du bruker + det er et skikkelig herlig On The Road-Prosjekt!

Anyway, kan du jo snappe med deg oppskriftene, de er jo trossalt GRATIS alle som en 🙂
ENJOY!

 

 

HEXIDREAMS
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Chaterine Bligh

 

EVE`S SUNFLOWERS

 

 

 

 

 

 


 



Laura Boudjerda

 

Illusjonstepper er så KULE og det er utrolig hvilke effekter man kan hekle eller strikke, ja, for hvis du heller vil strikke teppet over her så har Kaffe Fassett et rålekkert et!
Du finner det
HER, det er også GRATIS! 🙂 

 

 

RAINBOW VASARELY

 

 

* * * *

JuHuuuuuu 1. FERIEDAG er startet og eg skal gjøre det med en deilig Frisørtime hos Floke! Ahaa det skal bli herlig og bli kvitt noen små grå + å få en oppfriskende klipp!?!?! Ja HALLO, nå må eg faktisk løfte OPP håret når eg setter meg på do! DA er det definitivt litt for langt! Eller hur?? hihi
Har også tenkt å klippe det noe mer opp, en stund siden sist så det har jo nesten vokst helt ut igjen, men eg skal IKKJE tynne ut håret! Liker å ha tjukt hår, men lettere er bra 🙂 Gleder meg!

Det eneste skuffende med denne dagen er VÆRET! Når eg først skal inn til Stavanger så kunne i det minste sola blitt hengt opp på himmelen?? Ja som det symbolske rosa krysset i taket!? Men neida, det skal dryppe! Det er jo alltid gøy når man tar en frisørtur! Nyvaska, stelt, shaina hår + REGN! Serr!!?

Jaja ingen eller noen ting skal få ta fra meg gleden over dagen og ikkje minst spenningen over kwellens Gradering på DibHassan! På trening på torsdag som var sa treneren at han kom til å bestå med GLANS om han gjør det samme som da!! Ganske imponerende med tanke på at han nettopp fikk av gipsen etter nesten 6 uker! Kritisk tidspunkt å brekke armen på kan du si! HERLIG!

 

Nå har eg drillet han i Koreanske “Gloser” hele helga så eg vil også ha noe igjen for “strevet”! DibHassan er jo snart 4 språklig med alt de må lære seg på Koreansk! OMG! Eg er dypt imponert!

Anyway, det er vel på tide å hoppe i dusjen og spandere på seg litt mascara vil eg tro!
Eg stoler ikkje på at eg får lagt ut så mange SnapChat-filmer via 4G`en, den svikter meg stadig,
men bilder vil det nok komme i løpet av dagen. Søk meg opp på SnapChat (vibbedille) og bli med en tur inn til Stavanger og Floke! JuHuuu Spørs om eg kommer innom her mer i dag for me er vel ikkje hjemme igjen før i ca 20.30 tiden i kwell og da er eg rimelig UTlada vil eg tro,
men Tune in for litt Gradering fra kl 18! SnapChat/vibbedille altså 🙂

Me Preikast der! *ivrig*

HA EN STRÅLENDE DAG!

Go`klem fra ei Optimistist og Begeistret Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrifter #gratishekleoppskrifter #lappetepper #blanket #topplisten #toppblogger #toppblogg #blogglisten #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #gradering #taekwondo #gradering #blåttbelte #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #flokefrisør #grønnfrisør #grønnsalong #hårklipp #stavanger

2 kommentarer

Siste innlegg