NOE Å GLEDE SEG TIL – NORSK STRIKKE DESIGN!


Lene Tøsti/ Designer: Pinneguri

 

Pinneguri er virkelig en Designer i særklasse! Det er MIN oppriktige mening, hun har nesten ikkje den ting eg IKKJE liker! Ja eg har egen Mappe på Pc`en som heter “Pinneguri” og der har eg det meste *Lykke* Denne jakka her følger nok samme veien, ja til mappa si og det at den i tillegg strikket i noen av mine ABSOLUTTE garnfavoritter er et kjempepluss! Denne er strikket i enten Rauma Finull, Hifa Ask eller Sjølingstad 2 tråds. Neste gang me kjører sørover blir det en tvungen stopp på Sjølingstad! Vær du sikker! Forrige gangen protesterte flertallet i bilen at DET hadde me slettes ikkje tid til…..sukk….Eg som trodde eg levde sammen med forståelsesfulle mennesker hehe



Lene Tøsti/ Design: Pinneguri

 

NB! Dette Designet blir først Publisert den 25.juni, altså førstkommende søndag kan du kjøpe det, men alltid kjekt å ha noe å glede seg til, ikkje sant!?? Dette er absolutt en jakke eg syns DU skal unne deg, ja sånn skikkelig kosestrikke som bare blir helt NYDELIG!

 

 

 

DAMEJAKKA ENG OG ÅKER
Bildene Over
Opp til 135 cm i brystvidde

 

 

 

 

 

* * * *

 


I dag har me hatt en skikkelig FamilieDag! Det er sååå lenge siden! Amira hadde FRI jobb for en gang skyld og kom til oss på formiddagen! Så HERLIG! Halv 2 skulle DibHassan til ReggisTannlegen så me dro alle 4 🙂 Etter tannlegen var det ut til XXL for å handle litt til DibHassan sin tur neste uke. De skal bo på en skole og da trengs blant annet god liggeunderlag m/luft pga harde gulv!
Han var kjempefornøyd og har allerede prøveligget 🙂 

 



Avslutte med en ekte(!?!?!) FamilieMiddag! Det er noe me KUN gjør 1 gang i året! Ungene digger det mens Ali og eg er veldig reservert! Selv blir eg stupdårlig av maten, men i dag tok eg en
“Veggie McSpice” og den var jammen i verst, men det holdt med halve for DEN var mektig!

 

Etter på svippet me hjem om en tur og så stakk like godt Ali og eg på butikken
å hentet hjem HelgeKosen 🙂 Deilig med hva som er gjort 🙂
Nå kan me bare slappe av heeelt til mandag morgen da me må opp halv 6!!! DibHassan må møte på ByTerminalen i Stavanger kl 07.00 for å ta bussen til Stord 🙂 Hele Tae Kwon-Do gjengen her i Sola reiser samlet og eg tror han får TIDENES Tur! Han gleder seg masse 🙂 Det blir knallhardt!
4 t hard trening HVER dag + teoriundervisning!

 

Nå er eg i grunnen helt klar bare til å sitte med beina høyt og KOSE meg med strikketøyet! Nå er det innspurten på Grankvist Nr 2 🙂 Jepp TørkleLua og kjolen til Alma Sofie er ferdig, skal bare feste tråder og skylle det 🙂 SØREN! Nå GLEMTE eg å kjøpe Milo på butikken! Arg! Jaja

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#strikk #knit #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #pinneguri #pattern #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

https://www.sparkjop.no/55401_Silja_50gr_n%C3%B8ste?type=product&q=garn

3 kommentarer

Siste innlegg