HELE MIN MAGISKE STRIKKETURNUS – DEL 2

Da er det bare å fortsette:

GRAPHIC teppe til Holst

 


Dette er en barnekjole til Lone Kjeldsen, men den er ikkje publisert ennå

 

 


INGRID PULLOVER til Isabell Kraemer
Eg strikker den i Silja

 

 


HVERDAGSJAKKA til Pinneguri
Dette garnet (Finull) fikk eg av DibHassan til Morsdagen i fjor
<3 

 

 


LEAF SJAL til Marion Louise Rindsem

 


SOFIES MAMMA av Tina Hauglund

 

 


Helt nytt garn fra Rasmilla som skal blir små kjoler til ei lita tulle
ELVIRA og FIONA

 

 


STJERNETRØYE FRA SOTRA – selges hos Hillesvåg
Denne fikk en i gave av Marianne (En leser)

 

 


De berømmelige sokkene til han Ali…..
Strikkes i Opal UNI på pinne 2!!!


Klarer IKKJE å huske hva denne lua heter!!! Vurm et eller annet!

 


AFRICAN FLOWER – Gratis!
Startet optimistisk med tanke på et teppe eller pute…..

 

 


En matte til å ha inna for terrassedøra. BLYtung å strikke 🙂

 

 


Arne & Carlos sitt PRIMULATEPPE – Gratis og norsk hekleoppskrift

 

 


Nok ei fille fra Bitta

 

 


MADE BY ME genser nr 2, Nr 1 er mye brukt!
Gratis og dansk oppskrift

 

 


Dette re et vanvittig teppe eg ikkje husket hva heter, men det skal blir ca 2X2 meter…..
TROOOOR gjerne det blir ei pute!

 

 


SLUMRETEPPE UNNI av Pinneguri

 

 


Et vanlig Dominoteppe!
LegoTeppe til Dibhassan! Han kjøpte garnet selv hos Viking på posesalg!

 

 


DAMEJAKKA LOPPA av Pinneguri

WOW! Det ble litt av noen innlegg! Hekkan! Det tok meg over 3 timer så eg håper du virkelig setter pris på mine avsløringer hehe KOS deg og så håper eg du finner deg mye lekkert som du kan
strikke eller hekle. Eg skal nå ha meg en rolig og avslappende lørdags kwell 🙂

Må se å finne meg en NY serie 🙂 Trenger det til alt det eg skal strikke hehe

Takk for at dere er så herlige og eg elsker jo likesinnede så me er jo en fin fin gjeng vil eg si hihi
Godt å få tilbakemeldinger på at andre også er like GAL som meg, eller du kan vise gubben disse innleggene og si i fra at DU og DITT lager er slettes ikkje så galt hehe

KOS DEG OG HA EN
ENESTÅENDE HERLIG KWELL

HER! <—Del 1 av dette innlegget

 

 

 


Go`klemfra ei BLÅTTET Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #turnusstrikking #prosjektlager #helegalskapen #strikkeprosjekt #strikkedesign #gratisstrikkeoppskrifter #freepattern #pattern #strikkeoppskrifter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogge #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

16 kommentarer
    1. Så mye fint, og så mye kjekt:)
      Hadde en rask opptelling for meg selv her nå. 25 prosjekter med pinner i. Og helt sikkert noen til:D
      SÅ hva gjør man da? Prøver seg på hekling så klart!
      Et heklet teppe må jo alle ha. *ignorerer glatt de fem strikketeppene som ligger i kurver rundt om*

    2. Ja så bra. Så mye fint. Men da senker jeg skuldrene å starter på en barnekjole i kveld. Så får bare kassene med det med pinner i ligge litt til… Det er da en del prosjekter som ligger ganske så trykt her også… Men da har det ingen hast ennå……. Stresser helt ned å tar det siden en dag…. Puuh… Ønsker deg en fin lørdagskveld…. Mvh Gerd.

    3. Disse bildene og dette innlegget har jeg venta lenge på—😀
      Du har sikkert mer helt bak i ” garnrommet”
      Så greit det må være å skifte arbeid når du har slik orden på det—.
      Jeg har 2-3-4 arbeid til enhver tid , men mer enn det syns jeg blir slitsomt å holde orden på i min alder.
      Fint å kunne gjøre det på ” sin” måte .
      God helg og ferie.

    4. Ellbjørg: Eg vet om 2 prosjektet inderst i rommet; Et teppe og et sjerf, noe mer enn det kommer eg ikkje på, men det er visst mer enn nok 🙂

    5. Herlighet, det var ikke lite:)). Her sitter jeg med to kofter, en jakke og fire putetrekk jeg må montere:). ellers, det hvite og grå heklede teppet ditt er Sophies Universe:)).
      Jeg vet ikke helt om jeg hadde klart å ha så mange prosjekter å forholde meg til. At jeg har så mye som jeg har nå skyldes at et par av de endte jeg opp med ikke å like. Har tenkt å ferdigstille de og selge de. Nei, jeg har ikke tenkt å ta bare garnpris, til det ligger det for mye jobb bak.
      Kos deg fortsatt med garn og turnus:). Kanskje du får ryddet der i samme slengen,nå som du har så mye ute, hehehe. Klem fra Merete

    6. Først vil jeg si; så mye fantastisk flott. Og du er så flink med farger !!
      Men skjønner ikke helt turnussystemet ditt. Leste innlegget forleden dag, men får det ikke helt klart for meg.
      Har du noen stikkord?
      Jeg har også mange prosjekter på gang. Alltid !!
      Liker å ha det sånn, men av og til stresser det meg. Jeg er derfor veldig mottakelig for råd og tips 🙂

    7. Kristin Helgesen Torkveen: hver gruppe er 1-2 kurv/veske sammen med ca 5 prosjekt . Dvs eg har da ca 5 prosjekt inne i stua som er aktivt til en hver tid ?? Så er det bare å rotere alt etter hva eg ønsker å strikke på ?? Nå har eg kun 3 halvferdig prosjekt i den gruppa som nå er aktiv ved min side så der KAN eg tillate meg å starte på noe nytt, men enn så lenge er planen å strikke ferdig denne gruppa ??

    8. Så mye fint du holder på med, jammen er du flink 🙌🏼. Gøy å se 😊. Kos deg videre 🙋😘

    9. Takk for forklaringen på turnusene og gruppene. Nå skjønte jeg det 🙂

    10. Så mye fint strikk😊Du strikker så jevnt å fint👏🏼😊💗

    11. Tror det hekla teppet du ikke husker hva heter er Sophie’s universe? Du lager så mye fint. Tror jeg har omtrent like mye jeg har starta på som burde gjøres ferdig….

    12. Så mye fint😍. Du har jammen kommet langt på mange av prosjektene dine. Plutselig er mange prosjekt ferdig på ei uke🤗

    13. Hehehe, dette er jo helt herlig!
      Og jeg som trodde jeg hadde mange med mine 13 (+ 5).
      Lurer på om jeg kanskje må adoptere systemet ditt, det gir nemlig rom for å starte mange flere prosjekter 🙂

    14. Anne: Ja det er ganske smart! Du kan jo ha så mange grupper du vil med à 5 prosjekt i hver, men du må huske å rotere slik at alt blir strikket på 🙂

Siste innlegg