EG VIL STRIKKE NOE SMÅTT – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT


Eg har et nydelig nøste
MiljøMerino Fra Knit-O-Rama og du kan tro det er mykt og deilig for ikkje
å nevne FARGEN! Den STRÅLER og blir perfekt til ei lita “UtaPå”-Truse til ei søt lita tulla
<3
Deilig til å bare træ uta på ei strømpebukse og ikkje til hinder i lek og ablegøyer 🙂 KjempeSØT!

Er litt spent på hvordan dette garnet er å strikke med det er derfor det
KLØR etter å sprette det å få det på pinnene 🙂


Oppskriften har eg lastet ned og den ligger klar på IPad`en 🙂 Farlige tilstander! Ser du problemet mitt?? Det dukker alltid opp et BEHOV for å starte på noe nytt!?? Der av de enorme TurnusGruppene mine. Denne Bleiebuksen er det PetiteKnit som har designet og du kan kjøpe den HER!

Tror muligens eg har funnet en serie eg kan strikke til 🙂 Ser også at det er mulighet for en Bra film på TV3 i kwell?? “This Is 40”, har du sett den? Bra? Eg fikk ikkje sjekket så mye av serien eg fant for eg slukna på sofaen og sov i nesten 2 timer, om det var lurt eller ei er ikkje godt å si med tanke på at eg bør legge meg tidlig i kwell! Åååå eg GRØSSER ved tanke på å måtte UT av dørene seneste
HALV 7 i morgen tidlig! Kroppen kommer til å få sjokk tror eg!

 

Jaja nå skal eg bare kose meg ei stund her i Go`stolen før eg tar SISTE sjekk på bagasjen og får ALT ned i bag`en 🙂 Eller det siste blir vel PUTENE til DibHassan i morgen tidlig! Hekkan, de må me ikkje glemme! Får nå se om me får ALLE 3 ned i bag`en hehe Han altså!

KOS DEG!

Go`klem fra ei KwellsKlar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #baby #bleiebukse #elinorsbloomers #petiteknit #strikkeoppskrift ##topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg