EGENPLEIE = VELVÆRE + KULE DUBBEDITTER

//Ikkje Sponset kun en anbefaling basert på eget bruk

Akkurat som når det gjelder Sommerkroppen pleier folk flest få panikk når Bjørka begynner å sprette! DA skal alt gjøres på èn gang og man vil aller helst ha resultater ASAP! Ikkje det? Men, dessverre
å måtte skuffe deg! GODE resultater kommer over tid, sånn er det vel med alt?

 

En ting som eg syns er GRUSOMT viktig er FØTTENE!!! Eg liker ikkje føtter noe særlig, eller det blir litt feil for eg er glad i mine! Men hva eg mener er; Hvis føtter/tær skal være fine, ja så må de stelles
og det helst hele veien ikkje bare når du får panikk av å se at det er sprekker i hælene!! OMG!
Da har du rett å slett latt det går for lenge.

 

Gode fotbad funker for å myke opp hard hud, dette gjør eg ikkje selv da eg ikkje har så mye tykk hud, men fotbad er bra uansett 🙂 Deilig! HVER eneste gang eg dusjer skrubber eg føttene og da spesielt hælene forsiktig med steinen på bildet over. Eg har prøvd å skrubbe med diverse saker på hælene, men ALDRI vært sååå fornøyd som med denne steinen! Usikker hva den heter på norsk da denne er kakket ut av fjellet i Nord Libanon 🙂 Bare for å ha sagt det; I dusjen i Beirut har me fått støpt inn et par “fliser” av denne steinen i gulvet noe som gjør skrubbing av hælene enkelt 🙂

 

Me kan alle være enige om at tjukk hud på hælene slettes ikkje er noe delikat i sandalene? Mmmm er det lenge siden du skrubba sist? Få det gjort! Etter 1 times tid føler du deg sååå mye bedre 🙂

Rundt Juletider startet eg å bruke fotkremen fra No7- og den har jammen funka fint! Kremen er ikkje dyr, du har den lenge og den funker FJELL! HER kan du snappe den med deg om du vil 🙂 

 

 

Bare for skryte litt, men hælene mine er som huden på ei barnerompe! Jepp, supermyke 🙂

 

Når man først er innom apoteket snapper man med seg en kul neglelakk på SommerSalget, klipper
og filer og Klæsjer på noe lag med lakk = Hvor er sandalene?? Neglelakken finner du
HER!

Hendene er også viktige og trengs kontinuerlig pleie om de skal være fine. Nå bruker eg for tiden kunstige negeler da eg driver å spare ut mine egne. SommeSalget på Boots var gøy i dag da det lå MASSE flotte negler til 70% 🙂 Ellers er eg flink å file og bruke krem 🙂
No7 har også en god Håndkrem
HER!

Neglene de finner du HER! Godt tips fra meg her: Fil neglen lett og vask med en spritserviett FØR du klistrer på neglen (Disse er uten lim) Mine holder på denne måten 2-3 uker og de er vannfaste!
Mye mer skånsomt for dine egne negler når du slipper å bruke lim 🙂

Sånn, da er det i grunnen bekreftet: Man trenger da slettes ikkje være en rik blogger som er sponset
i hue og ræva for å kunne drive litt herlig egenpleie 🙂 Men, la meg si det når eg først er inne på det:
Eg er kjempestolt av å ha ligget på TOPPLISTEN i 1 år nå! Jepp, på snitt ligger eg ca på en 40-50 plass blant ALLE landes blogger 🙂 *Klapper meg selv litt på skulderen*


Siden eg nå babler i vei her kan eg jo vise den SUPER KJEKKE pakken eg fikk i posten i dag! Headset! WOW! Et til vært antrekk, ikkje det? Ja det ER viktig å matche vettu 🙂 Dessuten er det skikkelig kult med farger nå på sommeren (Gid den måtte vare)


EGENTLIG så liker eg ikkje så godt slike som går RETT inn i øret,
men disse var neimen ikkje så verst 🙂 KNALLBRA lyd også 🙂



 

Ikkje sant de var tøffe? Glidelås ledning og greier + det er Av/På-Knapp på ledningen 🙂 KULT!
Fant disse i en av landes ElektronikkKjeder for bla Mobiler og de kostet 249,- pr sett! Hmmm me søkte de opp på nett og GJETT hvor de dukker opp?? HAHAHA ler meg rett ihjel! Joda, inne på WISH!
(a la ebay) og der betalte eg KUN kr 9,- pr sett, DA kan man fint kjøpe alle farger, ikkje sant? *ler*
Dette må jo være det beste Tipset i dag! JuHuuu

 

Utover at eg har hatt et par behagelige timer med meg selv nå så har me vært UTE i det fine været 🙂 Kjørte litt tur, svippet innom butikken etter litt Kos og svinset innom Gartneriet etter egg, tomater
og agurker – BILLIG og dyrket rett her borte, smaker SMASKENS godt .)


STØTT opp om BONDEN DIN!!!

 

Før me dro ut shainet Ali kjøkkenet, eg vasket badet, bretta klær, vasket klær og hang opp klær +
eg sveipa over hele stua med en spray og ei fille = FEEL GOOD!

 

Nå skal eg AV med tunika`en og på med ei behage KOoOSEbukse og en myk genser, der etter er me nok klar for middagen han Ali har digget til etterfølgt av avslapping og armstrikking 🙂 EN helt skjønn
og herlig dag vil eg påstå 🙂 Formen tok seg opp og skjøt i været etter deilig egenpleie 🙂 Det er seriøst viktig for å føle seg BRA! Ja om det så bare er en extra lang dusj med deilige shampoo og såpe,
GJØR det om du føler deg down! Det blir så deilig etterpå selv om det virker som et ork før du starter 🙂

Dagen min løftet seg i allefall 🙂 Hvis du i tillegg får et kyss og et klask på rompa,
ja hva mer kan man vel be om?? hihi

 

 

Sånn, da er eg i grunnen klar! Er du??

KOS DEG OG HA EN
SUPER ETTERMIDDAG OG KWELL!

 

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂
#egenpleie #velvære #no7produkter #fotkrem #håndkrem #no7neglelakk #tørrehæler #mykehæler #finenegler #energi #sponsettoppblogger #egenanbefaling #topplisten #toppblogger #toppblogg #blogglisten #anbefaling #headset #allefarger #godtheadset #wish

0 kommentarer

Siste innlegg