SOMMER TOPP – STOR I STØRRELSE + EG FIKK EN SUPRISE!


Alicia Plummer


Du er jo nå klar over min fasinasjon for striper så denne presset seg vei inn på lista mi
og eg fryder meg! Eg har virkelig lyst på en Topp/Genser i Lingarn, men eg vet ikkje helt OM eg liker
å strikke i Lin!? Orginalt strikkes den i
Quince&Co Kestrel , men muligens du KAN bruke
Drops sitt Bomull/ Lin Garn – det er KUN 10 meter som skiller pr 50 gr. Deilig blir det nok Okke som 🙂

 

BAR HARBOR
Bildet over
Opp til 152 cm rundt brystet
Strikkes Top/ Down

 

* * * *

NÅÅÅ er eg sååå STOLT at eg bobler over her eg sitter! DibHassan ringte nettopp fra Treningsleieren! Han har fått godtkjent NOK en gradering! Det er kun akkurat 10 dager siden han Graderte seg og fikk det Blå beltet og allerede i morgen skal ha ta neste Gradering! Da er du jammen god altså!
Fra nå til kl 12 i morgen skal ha KUN pugge teori og eg GALGLEDER meg til å overvære Graderingen
i morgen! JuHuuu SPENNENDE! 10 dager er søren meg bra gjort altså! Det er ganske mye nytt som skal læres! Da han fikk av gipsen på armen 4 dager før BlåBelteGraderingen frarådet legen han
å gjennomføre, men det gikk jo bra og nå altså èn til! Dette blir skikkelig gøy!
Er bare å krysse fingrene for at han klarer det 🙂

 

Du kan si det sånn, trenerene hadde ikkje latt han gå opp om de ikkje trodde han klarte det 🙂 STAS!
 

Ali og eg hentet hjem HelgeKosen ganske tidlig i dag, gjorde også et par æren for mor mi + eg kjøpte noe lekre blomster! Ahaa 15 nydelig roser i lys lilla og rosa sjateringer + en bukett med Eukalypso Blader! HIMMEL & HAV men det dufter helt FANTASTISK! Det dufter skikkelig sånn “Nyvaska Hus” haha Dette var jo da altså som 2 fluer i en smekk haha Kjøp blomster og få Renvaska Hus *ler*

 

Men trooor du ikkje me GLEMTE noe i dag også! HALLEMINHATT! Milo skal OGSÅ ha mat! Han kom hylende inn her og ble møtt av ei TOM matskål så da kastet eg meg i bilen og fòr avgårde! Kjøpte både fiks, diverse våtfòr + Go`saker hehe Dårlig samvittighet eller hva?  hehe

Ang i morgen så spørs det om det blir noe innlegg fra meg, i så fall er eg ikkje syk eller noe, men da er me PÅ TUR! JuHuuu GLEDER masse, meeeen ser slettes ikkje frem til disse LANGE Undersjøiske Tunnelene! *Grøss* Får virkelig FNATT av de altså og syns det er GRUSOMT! De eneste tunnelene som det går greit i er de eg ser enden på når me kjører inn…..det gjør me IKKJE med disse!
Akkurat dette ser eg ikkje frem til!

 

Noe som heter Angst for Tunneler eller? Ja det må være noe sånn, ja for eg er som regel SINT når me er inni de, men med èn gang eg ser hullet ut Jubler eg og blir kjempeglad! hehe

Egentlig har eg lyst å legge meg på sofaen og sove en time, men trooor eg skal holde meg og heller legge meg tidlig i kwell! Me må opp tidlig i morgen, kjører vel ca kl 9 og satser på ferja kl 10 fra Mortavika 🙂 Åååå eg er helt YR til å komme opp til Stord altså! Skal bli helt NYDELIG å se DibHassan igjen og nå har han jo plassert 1000`vis av sommerfugler i magen min med denne Graderingen 🙂 STOOOR STAS!

Eg satser på å legge ut en del SnapChat i morgen, noen steder sliter eg med å legge ut filmsnutter, men skal love bilder! Koselig om du blir med oss til Stord 🙂
Du finner meg som vibbedille på SnapChat 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL OG EN SUPER MORGENDAG 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei SPENT & YR Vibbedille 🙂

#strikk #knit #aliciaplummer #summertop #lingarn #strikking #knitting #pattern #taekwondogradering #blåttbelte #stord #rennfast #angstfortunnel #utpåtur #topplisten #toppblogger #toppblogg #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg