FANTASTISK DAG MED HERLIG AVSLUTTNING!

WOW for en dag må eg si! For det første så seeeg eg ut av senga allerede halv 6 og da skein sola! Ikkje var det særlig kaldt heller og det ble bare bedre og bedre! Halv 8 satte me oss i bilen,
ja det var jo ingen vits i å sitte å vente på å gå når me bare kunne gå hehe

 

Me tok halv 9 ferja fra Mortavika–> Arsvågen og me bestemt oss for å stoppe på den første fine rasteplassen etter ferja 🙂 Da ble det et stopp i Tysvær Kommune/Bokn(?)
Uansett så var det virkelig en fin-fin plass 🙂

 


Me rigget oss til med god frokost og kaffi 🙂 Ingen ting smaker som en Kokos Yoghurt ute i det fri 🙂

 


Ali blir fortsatt forbløffet over hvor fint det kan være på en sommerdag – I NORGE! haha

 


Dette mener eg å huska var StordaBrua(?) Flott, lang og høy var den i allefall 🙂


Me olle bollet litt da me nærmet oss Leirvik Skole hvor me skulle parkere! GPS`en sa noe både med
og uten signaler, men grunnet MYE byggearbeid ble det ganske Ko-Ko, men omsider fikk me nå parkert 🙂 Me spaserte så opp til Stord Idretts Park og der KRYDDE det med store
og små barn som var helt i 100 🙂

DibHassan fikk som sagt godkjent i går at han kunne gå opp til Gradering IGJEN så det var bare
å krysse fingrene! Ganske flott når de stille opp må eg si 🙂
Her er det kun Junior, dvs fra 12-16 år


Her får de dommen av Sensor og tenkt du! Det gikk BRA!


JuHuuu den Røde stripa indikerer altså NOK en Gradering! Ikkje verst med 2 stk på bare 10 dager! Men så har det jaggu meg vært beinhard trenings hele uka. DibHassan hadde ikkje lyst å dra for han har hatt det helt EVENTYRLIG sa han! Eneste minuset var at han sov litt dårlig , men alt det andre var helt KONGE! Så gjett om han skal tilbake neste år! Det er så kjekt når noe er vellykket 🙂

 


Da me kjørte inn til Stord kjørte me forbi McDonalds og Ali og eg sa nesten i kor:
“Håper IKKJE DibHassan har sett den der!” haha

Etter Gradering var ferdig og me pakket i bilen skulle me gå å spise før hjemveien og DibHassan skulle få velge, samme hva! Joda….me havna på BURGER KING på Amfi! hehe EG er slettes IKKJE begeistret så eg prøvde meg på en fiskeburger denne gangen, men NESTE gang blir det rett og slett bare en salat- DET kan vel ikkje være så gale??

Da gjensto bare ferja og 2 tunneler så var me hjemme og du snakker om å bli sliten som sidepassasjer hehe Var jo helt stiv og støl hehe Når eg kjenner hvordan eg er så er eg litt glad for at me ikkje kjørte opp/ned på mandag også 🙂 Men jaggu hadde me en fin tur i dag og eg gjøre det mer enn gjerne neste år også 🙂 NÅ kan me si at det er skikkelig FERIE i heimen hehe DibHassan har gjort det han skulle
og kan nå slappe av – HjemmeFerie er faktisk ikkje så galt!

Når været slår til her, ja DA ønsker eg ikkje å være noe annet sted 🙂
 

Nå skal eg bare sitte her å duppe litt til før eg bare smyger meg inn
i seng og langt under dyna. Skal sove lenge i morgen 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL OG EI GOD NATT 🙂

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten og meget fornøyd Vibbedille 🙂

#utpåtur #biltur #stord #tuneller #gradering #frokostidetfri #taekwondo #treningsleirpåstord #4.gup #storstas #rennfast #mastrafjorden

2 kommentarer
    1. Så fint å høre at dere fikk en bra dag—- selv om du ble sliten. ( bare vent til du er over 70 og sal dra avgårde og heie på barnebarn og oldebarn som deltar i noe)
      Jeg har et oldebarn på 8 som driver med denne sporten og han syns og det er helt topp. God helg.

Siste innlegg