JULEGAVER I JULI?


Lynne Vogel


Jadda, det er UNDER 6 mnd til selveste Julaften så det er bare å begynne planlegging OM du skal strikke gaver 🙂 Me har jo for lengs blitt enige i at sommeren er en perfekt årstid for nettopp dette 🙂
Eg VURDERER å strikke litt gaver i år, men har ikkje bestemt meg. Får se om det ramler inn litt ønsker
Har en del fine oppskrifter lagret som eg kunne tenke meg å strikke til de minste.
Trenger egentlig bare å finne det perfekte garnet 🙂

Små ting som pulsvotter, luer etc er PERFEKTE til gaver på lur! Ja me har vel alle fått en invitasjon som litt uforberedt og så er det 12 dager til lønn? Ja DA er det herlig å åpne kista å plukke ut noe lekkert som du har strikket 🙂 Bruk sommeren til å fylle opp kista di så har du gaver hele året 🙂
*Må kjøpe meg ei kiste* Eg kunne tenkt meg ei KAMFERkiste! Ahaaa dynene hos bestemor da eg var lita duftet HIMMELSK! En sval duft av kamfer!

 

 

HEART OF THE LOTUS
Bildet over
Str S-M-L

 

 

 

 

 

 

 


Lynne Vogel

 

SPIRALLING LEAVES
FINGERLESS GLOVES

Dame Medium – One Size

 

 

 

 

* * * *

Åååå du hildrande du! Snakk om å være mørbanket fra topp til tå! Skulle tro eg hadde klatra opp på en diger fjelltopp i går! Det eneste eg gjorde var å sitte rett opp og ned i en bil + sittet ca 3 t på en GRUSOM tribunetrapp! JISES! Hodet følte som om det skulle eksplodere da eg sto opp og eg tenkte: “Ååå eg orker ikkje migrene I DAG også!” Men HELDIGVIS så roet det seg helt ned etter ei flaske vann og en kopp kaffi! TAKK & PRIS! Nå er eg bare mørbanket! DET kan eg fint leve med 🙂 Eg burde kommet meg i dusjet og vasket håret og mykt opp kroppen, men eg tror ikkje eg orker ennå!

Har også sånn halvveis lovet DibHassan å kjøre han ut til Elkjøp! Han har spart på lommepengene sine fra Stord haha Så nå vil han kjøpe Headset`et han har siklet på ei stund 🙂 Får nå se hvor
mye eg orker å bevege meg ut over dagen 🙂 Akkurat nå vil eg egentlig bare sitte
her å uføre minst mulig bevegelse!

Satser på at dagen blir fin eg, ja Okke som! Ali skal kokkelere Lammesteik og eg tror eg skal hente inn litt salat og redikker fra terrassen og lage en god salat 🙂 Alt er KORTREIST hehe Jepp, for agurker
og tomater er fra bonden borti gata 🙂 Knask Knask så deilig!

KOS DEG OG HA DEN
BESTE LØRDAGEN EVER!

Go`klem fra ei sliten, men dog Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #pulsvotter #fingerlesgloves #julijuli #julegaver #julegavestrikk #gaverheleåret #gavekiste #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg