DE LEKRESTE VOTTENE! – STRIKKEOPPSKRIFT


Kate Gagnon Osborn

 

Måtte rett og slett dåne litt når eg så disse NYDELIGE vottene! WOW! Ser for meg at eg her kan virkelig kose meg med både tynne pinner og litt deilig dilldall hva gjelder broderiene 🙂 Sååå lekkert! Om ikkje du vil beholde de selv så er det seriøst en RÅFLOTT gave til noen
som setter pris på strikkegaver 🙂

 



Kate Gagnon Osborn

 

Som du ser på dette bilde er votten dobbel og av den grunnen lønner det seg å strikke av et garn som er mykt, ja så vottene ikkje blir så stive 🙂 Ikkje få panikk, for selv om de er doble betyr ikkje det at de er vanskelige! Slapp av og hør her; Først strikker du den grå, en standar vott rett opp med en tommel UTEN kile-Altså; Beine veien: Når den grå er ferdig da tar du et par kwellen med brodering, og så ser du, da er tiden inne og du plukker opp masker fra rillekanten på den grå og strikker den rosa votten! EASY! Jada, selv DU kan klare dette 🙂 Eg kjenner at DETTE er vottene eg MÅ ha!
Jepp, nå etterpå skal oppskriften kjøpes og lagres 🙂 Woop Woop 🙂

 

 

JULY MITTENS
Bildene over
Strikkes i et stykke

 

 

 

* * * *

Ok, selv om det er ferie og alle dagene er like så er lørdagen en extra KOoOSEdag og da er det litt kjipt å være uta for, ja rett og slett ikkje være i den beste formen. Som eg nevnte så hadde eg vondt
i hodet da eg sto opp, ja sånn skikkelig migrenevondt! HVA skjer liksom!?? 3 gang på 2 uker!??
Men det roet seg ganske bra ned etter et par timer så eg holdt løftet mitt tilDibHassan
og kjørte han til Elkjøp! Han er nå den lykkelige eieren av en nytt og GOD GamingHeadset 🙂

Da me kom hjem kom eg meg i dusjen, vasket håret og masserte hodet godt, det kan noen gang lindre et vondt hodet. Ble ikkje helt bra, ja det er akkurat som en svak murrende migrene INDERST i hodet! Eg ente til slutt på sofaen hvor eg bursov i 2 timer og Ali vekket meg til deilig middag!
Formen tok seg kraftig opp etter maten-var godt med noe i magen! Var nok mye det som skyldes hodet tror eg, for når eg tenker meg om så spiste eg KUN 1 yoghurt og en halv fiskeburger i går!
+ at eg garantert drakk for lite!

Nå føler eg meg i grunnen bare sliten med et hode i halvveis koma hehe Ja litt sånn i svima hehe
Men vettu hva eg gjorde i dag??
JAMMY! Eg høstet inn salat og redikker! Jepp, eg laget årets første Salat on the Side til middag! JAMMY, den smakte utrolig friskt og godt 🙂

Planen videre nå i kwell er vel i grunnen bare å nyte at eg i grunnen ikkje har noen planer! Ble da slettes ikkje noe strikking i går what so ever og ikkje så langt i dag så ganske eg strikker??
Uansett tror eg det blir en tidlig kwell i senga, trenger absolutt noen extra timer på øyet
og DA blir nok søndagen helt super skal du se 🙂

KOS DEG OG HA
DET BESTE LØRDAGEN DU KAN

Go`klem fra ei Vibbedille med godt mot 🙂

#strikk #knit #pattern #oppskrifter #votter #mittens #doblemittens #doblevotter #broderi #topplisten #toppblogger #toppblogg #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. Ønsker deg riktig god bedring 😊. Jeg har hatt migrene i dag, men det slapp ganske fort etter en migrenepille og litt søvn, så kvelden ble fin. Gudskjelov. Migrene er ikke å spøke med. Ha en fortsatt fin kveld 🙋💐💖

Siste innlegg