EVENTYRLIG HEKLING – MAGISKE OPPSKRIFTER


Marken of the Hat & I

 

Give me a fu… break og noen KILO med deilig ull eller bomullsgarn i ALLE regnbuens farger! Da kunne eg f.eks kledd HELE Nyfødt Intensiven på sykehuset i de GLADESTE farger! Woop Woop! Ahaa hadde ikkje DET vært FANTASTISK!!?? Akkurat nå har eg ingen sååå små i nærheten at det trengs såååå mangen tepper og ideèn i seg selv er veldig bra, men selvfølgelig kan disse teppene hekles så store som du bare orker og vil 🙂 Tror gjerne lille Alma Sofie etter hvert vil trenge et morsomt Barne Tv teppe? Ja til å sulle seg inn i når hun skal kose litt før leggetid 🙂 Alle barn må læres opp fra de er små av, ja at en hver kosestund krever et morsomt og deilig teppe 🙂 Tror jaggu eg må snappe
til meg noen av alle disse oppskriftene 🙂

 

Tenkt deg de Vimplene da!? Ahaa ja i vinduet på en barnerom? Barneavdelingen?
Det er slettes ikkje ulovlig å gi gaver til et sykehus om du har lyst 🙂

 

Been There DONE that – en fantastisk følelse! Men noen overtok “markedet” så de siste posene eg hadde hjemme her med babytøy og tepper som ble strikket av flittige damer i hele landet ble faktisk sendt med en bekjent som er Jordmor som reiste til…Ja, var det Senegal tro?? Hmm neimen om eg husker, men det var til et fattig sykehus hvor flere nyfødte døde fordi de frøs så ALLE de
klærene/teppene eg hadde kom virkelig godt med 🙂 

TURTLE BAY BLANKET
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

Marken of the Hat & I

 

HIPPIE GYPSO BLANKET

 

 

 

 

 

 

 

Marken of the Hat & I

 

FROG FRENZY

 

 

 

 

 

 

 


Marken of the Hat & I

 

GARDEN MOSAIC

 

 

 

 

 

 

 



Marken og the Hat & I

 

BEE HAPPY BUNTING

 

 

 

 

 

 

 


Marken of the Hat & I

 

TINY TURTLES

 

 

 

 

 

* * * *

Er i grunnen litt glad for at det regner i dag….glemte nemlige å vanne alle blomstene i går kwell!
Ikkje så gale at det ikkje er godt for noe! Det hjelper å se positivt på det meste 🙂 Dessuten kjennes kroppen og formen ganske bra ut i dag så sånn sett så driter eg i været hehe
Det er 2.juli, 12 grader og kuling så hvis eg vil har eg jammen MYE å klage på! Skulle jo helt ærlig heller stått å pakket nistekuven for å dra på StrandPiknic, men i steden for får eg NYTE dagen her
i KoseKroken og få ferdig ei deilig Bleiebuksa som er Super PINK! WOW så deilig!

Gutta sover ennå så eg nyter all den luksus en morgen i stillhet inneholder 🙂 Amira snakket om at hun gjerne kom en tur så kanskje det blir NOK en revenge i Monopol!?? Skjønner ikkje at eg BARE taper!? Tro om de lurer meg trill rundt uten at eg har peiling!?? Hmm EG må skjerpe meg!

Skal straks dele av for Benhull på Bleiebuksa og når den er ferdig blir det å strikke armene på Grankvist for så å få ferdig “HonningKrukka” (Still Light) Ja nå har eg nemlige NYTT Kauni garn i de deiligste fargene klar for NOK en Still Light?? Når eg er inne på det må eg jo si at eg har samlet opp litt bilder av Still Light som dere har sendt meg og de er sååå fiiine og det kommer snart et innlegg!
Holder du fortsatt på den? Da er me altså 2 🙂 Gleder meg til å kle meg i denne 🙂

Eg får ta meg en kjapp dusj og få roet ned hottentott-frisyren og starte dagen litt sånn i Slow-Motion 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG OG SKJØNN SØNDAG!

HUSK: Alle HAR en flotters SommerKropp! Min funker i allefall og det gjør din også! 🙂

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #pattern #oppskrift #hekleoppskrift #babyblanket #babyteppe #barneteppe #masse farger #eventyrlighekling #magiskeoppskrifter #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg