DEILIGE SMÅ PLAGG – DANSK STRIKKEDESIGN

Anna Dresow

 

Ahaaa ser ikkje ut for at eg kommer meg ut av den der BabyBobla med det første…sukk så lekkert dette var da! Falt pladask for de herlige body`ene over her! *Smelt* Har ikkje helt ferdigstilt den Bleiebuksa ennå fordi eg venter på noen mål, men den kommer etter hver.
Den blir så skjønn kan du tro 🙂

Enn så lenge koser eg meg videre på armen til Grankvist, eg blir bare mer og mer frelst på Kauni som eg strikker med altså! Ser stadig etter plagg som eg kan bruke Kauni på og eg er på randen til
å bestille ENDA flere farger, men eg må prøve å styre meg litt hehe

 

 

PRIMAVERA WRAP ONESIE
Bildet over
Str 1-3 mnd–> 2 år

 

 

 

 

 

 

 


Anna Dresow

 

NELLIE ONESIE DRESS
Str 3–> 24 mnd

 

 

 

 

 

 

 


Anna Dresow

 

SNOWDROP WRAP ONESIE
Str 1-3 mnd–> 24 mnd

 

 

 

 

 

 

 



Anna Dresow

 

PERSEPHONE WRAP
Str 1-3 mnd–> 5-6 år

 

 

 

 

* * * *

JØSS! Det er jammen mangen av dere som elsker Jane Austin sine bøker tydeligvis! Eg har iallefall fått mange fine/skjønne tilbakemelding fra dere og ganske mange ønsker en form for Bok/Strikke Klubb

Alle helst så skulle eg ønske at dere alle sammen bodde HER slik at me kunne ha truffet hverandre med jevne mellomrom! Liksom litt bedre/enklere(?) å diskutere og prate om bøker når man sitter sammen i en sofakrok enn å måtte sitte å taste på et tastatur….men siden me alle egentlig er spredd over det ganske land blir jo det litt vanskelig….Hva om bare alle flytter til Oslo & Omegn *ler*
Apropo Oslo….siden me flyttet der i fra i 1999 har eg savnet byen hele tiden *Ønsker meg tilbake*

Sånn ellers, slik gikk det i går:

Siden DibHassan var litt “bissi” med Kompiser Online i går tok Amira og eg spilte en omgang Monopol og du ser jo hva hun sitter med på andre siden av bordet….den ene huset til høyre er mitt +
de småpengene foran meg….Nok en gang KONKURS!! Gir opp snart eg ass! OMG!!
Noen inside Tips til å kunne vinne Monopol eller?? Eg bør jo egentlig ikkje gi opp heller!!
Tror eg må lese meg opp på Gode Tips om det finnes!

Anyway, eg må snart komme meg på badet og kle meg litt for mor mi kommer her snart, ja hu sko til kiropraktoren her nede og kommer hit etterpå og da er det vel sånn dagen kommer til å bli.
Eg regne med at eg blir sittende å fikse Selbu Tomler for henne! hehe

Senere kommer Amira å henter Ali for de 2 “bilmekanikerene” skal ut å shoppe vinterdekk til
Amira sin bil 🙂 Ja de e helt kompiser når det kommer til bil generelt! haha
Satse på at det ordne seg 🙂

Men men, eg får begynne med å bevege meg litt, været ser forresten ikkje så verst ut i dag!
Er meldt full sol, men ikkje mer enn 10-13 grader, jaja kan ikkje få alt heller! Grønnsakene blir nok uansett skikkelig galt og eg tror eg skal sette ut Solsikkene også 🙂 Godt med frisk luft 🙂
Kanskje eg kan få plantet om på det som eg har plantet inne? Satse at sommeren nå er kommet eller?
*Optimist*

 

 


KOS DEG OG HA EN
GLIMRENDE DAG

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #pattern #danskdesign #danskstrikkedesign #danskestrikkeoppskrifter #annadresow #babystrikk #barnestrikk #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg

0 kommentarer

Siste innlegg