STRESSET?? -FÅ DEG EN GRATIS SPINNER!


Jane Green

 

Det er ganske lenge siden DibHassan sendte meg en Chatte melding med en link til dette krapylet! Han begrunnet behovet med at den ville få han til å IKKJE stresse og at det var meget godt for konsentrasjonen på skolen! haha Dette var i januar mener eg og de siste 2 mnd (MINST!) ligger den til stadighet under senga og “spinner” alene……alt for konsentrasjonen ser du haha

Ja de må alltid lage NYE greier og det sitter ALLTID en smart person bak alle gode ideèr som havner
under senga og tjener en fluss med penger…..har ALLTID lurt på hvorfor ikkje EG kan
komme på noe sånn smart!?! *ler hjertelig*

Da må eg si at DENNE ideèn er bedre! MYE bedre, ja den har jo t.o.m et BRUKSOMRÅDE hvor alle har et behov, nemlig det som virker ALLER best mot stress: Ei pute til å nettopp hvile hodet på!
Beste medusin spørs du meg! Eg kjenner bare eg blir stressa av å nettopp spinne med den dingsen! Ja for nå har det jo dukket opp 1001 Trix som kan gjøres med den! I verste fall kan du ende opp med både kløyvd leppe og knuste brilleglass *ler så eg grine* Demper stress sa du?!? HA!
Ta deg ei pera og lag deg ei skikkelig deilig og ikkje minst drittkul pute til tenåringen heller 🙂
Mye bedre, ikkje sant!??

Du kan bruke hvilket garn du vil for heklefastheten er ikkje sååå viktig på denne type prosjekt,
men hvis du vil følge oppskriften til punkt og prikke kan du f.eks hekle den i Safran, Baby Merino
eller Drops You 7. Der etter er det bare å fylle den med vatt eller ull, eller f.eks med noe annet som pleier å flyte under senga: SINGLE SOKKER! Jepp, det er mykt det også +
at du er ett problem mindre – ergo mindre stress 🙂

JA; for den som lurer eller fortviler; Oppskriften ER på engelsk! Men nok en gang, det er da slettes ikkje så vanskelig som du tro! Tror du får sjokk over hvor enkelt det er hvis du bare tør å kaste deg ut på! Det skjer neppe noe farlig + at denne oppskriften inneholder også turtorial! Altså bilder om hvordan du gjør det, lettere enn DET blir det neppe…..Ja eg mener, eg sliter med de NORSKE hekleoppskriftene på Drops…..haha

 

 

 

CROCHET SPINNER
Bildet over

* * * *

Planen om å ta en time eller 2 ute i sola i dag utgår foreløpig….formen er ikkje helt på topp og hodet er slettes ikkje med meg. Satser på at det retter på seg ut over dag, hvis ikkje får eg bare ta meg en liten kwil selv om det er synd å miste en fin dag:)

Enn så lenge sitter eg bare her å sipper kaffi og dupper 🙂
Bleiebuksa er ferdig, det gjelder bare å finne den rullen med buksestrikk eg har ETT eller annet sted!
Har god gang på Grankvistarmen, men står med en fot i kurven til den planlagte Fana Jakke –
Det KAN virkelig bli farlige tendenser fordi eg nå har funnet ut hvordan eg kan strikke denne
Fana Jakken Top/ Down med raglanøking! Det blir i såfall en DIGG jakke 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #spinner #freespinner #pute #heklepute #freepattern #gratisoppskrift #hekleoppskrift #pillow #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg