RÅLEKRE SOKKER – NORSK DESIGN OG OPPSKRIFTER


Aud Bergo

 

Nok et innlegg med lekre sokker, NOP, det ER umulig å ha nok lekre oppskrifter-spesielt av sokker, ok!?? Disse er i tillegg NORSKE til stor glede for veldig mangen så nå har du sjansen til å bare znappe de med deg, printe de ut eller lagre de 🙂 En ting er sikkert: SOKKER må du strikke før eller siden 🙂
Da er det herlig å ha mangen å velge blant 🙂

 

 

PUZZLE SOCKS
Kan strikkes i Sisu, Fabel, Hifa Fjord, Sterk eller PT Tykk Magi

 

 

 

 

 

 

 



Aud Bergo

 

THE SISTER SOCKS
Kan strikkes i Sisu, Fabel eller Mayflower 1 class

 

 

 

 

 

 

 



Aud Bergo

 

SOMMERDRØM
Sisu og Fabel

 

 

 

 

 

 

 



Aud Bergo

 

HEART MIX SOCK
Kan strikkes i Sisu og Fabel

* * * *

Ahaa eg bare NYTE dagen eg! Ja her står terrassedøra på vid gap, det er slettes ikkje så kaldt selv om sola er borte vekk og ersattet med masse skyer 🙂 Frisk lufte er alltid deilig uansett 🙂 Strikker og koser meg, går litt tregt nå i startgropa fordi eg strikker frem/tilbake for å forme halsen, men NÅ skal eg etter et par runder sette arbeidet sammen og strikke rundt og rundt, da går det fortere 🙂
Håper eg kan vise det frem i morgen 🙂

 

Morgendagen ja, Hmmm blir muligens litt travel! For det første skal me være disponible mellom 09-15 for å ta i mot et fryseskap mor mi har kjøp, HelgeKosen skal også hentes hjem + me må ut å hente KRABBE! Jepp, KrabbeParty i morgen kwell 🙂 Midt på dagen kl 14 skal DibHassan til en tannspesialist inne i Stavanger og den timen har me ventet på så me MÅ gå selv om det kan bli veldig hektisk 🙂
Etter krabbemåltidet skal DibHassan og Amira på kino å Spiderman! HELDIGEN!! Joa, eg kunne blitt med, men eg syns det er så sent….+ mor mi kommer også på krabbe så da har
me uansett besøk hele kwellen 🙂

 

Eg har høstet grønnsaker i dag og eg! Salat til middag, iallefall på meg 🙂 DibHassan hadde lyst på
Mac & Cheese (Pasta/Ost) så da ble det det + pølser og salat. Herlig med ei god skål salat,
spesielt når man har dyrket det selv 🙂 Knask Knask 🙂

 

 

Jaja du får KOSE deg og ha en Herlig kwell! Her skal de SYNGES
og MIMRES med “Allsang på Grensen” hehe
Ungene mobber meg……*ler*

 

 

 

 

NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei VIbbedille i GOD Form 🙂

#strikk #knit #pattern #norskestrikkeoppskrifter #norskesokkeoppskrifter #norskstrikkedesign #norskdesign #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg