KOSELIG STRIKKING FOR ALLE – NY GRUPPE PÅ FACEBOOK

 

Jadda, da gjorde eg alvor av ideèn eg har hatt i lange tider, nemlige å starte MIN egen Strikkegruppe på Facebook! Kanskje eg får lov å være i den da? *ler* Ja nå er eg blitt eksludert fra den 3.Strikkegruppa og da gidder eg rett og slett ikkje bry meg lenger. Det kan spekuleres på HVORFOR 🙂 Ja eg fikk advarser ang blogginnlegg på den ene gruppa og den er grei selv om eg mener det ble begått urett så legger eg det dødt. Gidder rett og slett ikkje bruke min energi på det 🙂
Eg liker slettes ikkje å være i dårlig humør, eg liker å KOSE meg 🙂
Det er også fundamentet i MIN gruppe 🙂

 

Gruppa har plass til ALLE som strikker, enten man er proff eller helt fersk! Eg vil gjerne at de proffe kan være behjelpelig om de nye lurer på noe. Husk at det finnes ingen dumme spørsmål. Ingen skal heller ha vondt i magen før de viser hva de strikker på! Det er lov å gi konstruktiv kritikk, ja for det syns eg alle voksne må tåle, MEN det er under ingen omstendighet lov å slenge med leppa! Der har eg
i grunnen 0 toleranse! Hvorfor?? Jo fordi eg skjønner ikkje at det skal være nødvendig i denne sammenhengen, nemligen STRIKKING 🙂 Det finnes da ingen grunn for å slenge med
leppa i faget strikking?? Eller har eg misforstått? Har du der i mot behov for å slenge med leppa har ETT godt råd? Finn deg ei anna gruppe eller logg av 🙂

 

Eg vil at du skal dele gode ideèr med oss andre, du kan dele blogginnlegg om det er egen blogg hvis det omhandler strikking, hvis du har tillatelse kan du dele andres innlegg, men kun om det omhandler strikking altså 🙂 La det MYLDRE av masse flott garn og strikking, ja alt hva en strikker elsker!
Du vet hva eg mener 🙂

Da er det bare å ønske DEG og evn dine Strikkevenner HJERTELIG VELKOMMEN!
 


Gruppa heter “KOSELIG STRIKKING FOR ALLE” og du finner den
HER!

GLEDER MEG TIL SE
DEG OG TASTE MED DEG 🙂

Setter stor pris på om du deler dette innlegget eller i det hele tatt om denne nye gruppa 🙂

 

Go`klem fra ei meget Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #koseligstrikkingforalle #strikkegruppe #gruppepåfacebook #strikkegruppepåfacebook #strikkeblogg #strikkeblogger #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

12 kommentarer
    1. Å så knall at du har starta egen gruppe, jeg vil gjerne være med. Dette blir helt sikkert den beste strikkegruppa 🙂

    2. Den må æ bare være med i. Gode og sunne regla har du og, det kan æ like.
      Blir vel mange fristelsa fra dæ og der kan æ tenke mæ
      Ha en flott dag og en super sommer

    3. Mona Charlotte Hansen: JuHuuu så GØY! 🙂 Satser på å danke ut noen andre grupper, men er forsiktig optimistisk enn så lenge. Bedre å bare KOSE seg på veien <3

    4. Tove R Midtbø: Satser på at det blir bra 🙂 Hvis bare alle har en positiv innstilling og er ute etter å kose seg blir det nok bra 🙂

    5. Elisabeth Bjønness: Så gøy! Klikk på linken i innlegget “HER!” Eller søk opp gruppa på Facebook (Koselig strikking for alle) 🙂

    6. Så bra dette kan bli, gleder meg og håper jeg får være med

    7. Det blir spennende!
      Men hva mener du med “å slenge med leppa”? det er jo SÅ forskjellig hva folk reagerer på….det kommer an på selvfølelse og styrken i en selv om man føler seg “truffet”. Det er ikke godt “å gjere alle til lags”…
      Og hva er konstruktv kritikk? Hver og en definerer det forskjellig…noen er veldig hårsåre, mens andre ikke bryr seg–vi er så forskjellige som mennesker 😉

    8. Så flott! Tenkte tanken da jeg så storyen på Snap, og her har du oppretta egen gruppe! GRATULERER med gruppa – gleder meg til å henge i “stua di”😊! Om eg får komme inn, da😂

Siste innlegg