NYDELIGE VOTTER – STRIKKEOPPSKRIFTER


Jenise Hope

 

Åååå sett noen så sarte og vakre votter før eller?? Det er neste så de BARE kan strikkes i disse fargene hihi Alt var bare helt riktig 🙂 Klarer likevel se de for meg i andre sarte farger, ja t.o.m
i knæsjfarger, men disse var bare rett og slett PERFEKTE i mine øyne! Ååå GIVE IT TO ME!! NÅ!


Eg måtte bare lagre oppskrifta så havner den nok galant inn i både mappa OG kø`en min etter hvert:)
Hallemin! Eg har så mye som skal strikkes og gudene må vite hvor gammel eg er hvis eg en gang komme til enden av den lista! Men, det er jo halve om ikkje nesten hele kosen og ha ei lang To-Do Liste, ja da vet man med sikkerhet at man ALDRI blir strikkeløs *ler*

 

 

ROSY MITTENS
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


Jenise Hope

 

Elefant votter uten elefanter?? Jepp, disse er inspirert etter elefantene i India som ofte er
blir pyntet opp med “sminka” mønster på hode/kropp 🙂 Nydelige votter!

 

ELEPHANT MITTENS

 


 

* * * *

Du kan vel si det sånn at i går opplevd me alle sammen at krabben begynte etter hvert å tyte ut ØRENE!!! Hallemin hatt! Du vet når du bestiller 12 krabber og LITT extra klør av kjent folk nede ved havna og får ca 8 KILO KLØR utenom de 12 krabbene!?!?! OMG!! Når me var ferdig og forsynte var det sprøtt mye klør igjen så eg sendte masse krabbe med Amira hjem + mor mi fikk med til lunsj i dag.
Regner med at han DibHassan også gomler litt i dag 🙂 Men fy det var GODT!

Ali kjøpte seg et kilo reker i går siden han fortsatt er lei krabbe, men han steikte seg heller kyllingvinger! SAY WHAT!?? Derfor skal visst nok han lage RekeSmørbrød i dag 🙂 Herlig mat det også + det er masse salat igjen så da er det jo nesten en fridag fra kjøkkenet på han 🙂

I går var det så mye KAOS og BÅNN GASS på Facebook Gruppa eg rota meg til å starte natt til fredag at eg fikk nesten ikkje strikket før sent i går kwell! Eg må si eg er meget godt fornøyd med pågangen så det blir gøy å se hvor det hele ender 🙂 En ting er sikker, hvis me alle går inn for å holde en god tone så tror eg dette blir bra 🙂 Eg har i allefall KOSET meg med MASSE fine strikketøy + eg har oppdaget noen nye (for meg!) flotte strikkeblogger 🙂 SÅ GØY!

Gruppa heter “Koselig Strikking For Alle” og du finner den HER!

 

Siden hele dagen i går var BÅNN PINNE skal eg ta det ganske så med ro i dag! Er litt mørbanket fra hælene og opp og skal ha meg en dusj og ordne litt på det evinnelige kråkereiret mitt, ta på en pysj for så å BARE strikke! Håper jo at eg kan få skrytt litt av det i dag! Tidsmessig burde eg har kommet halvveis allerede, men som sagt; Det har gått i ett og NÅ er eg ganske sliten 🙂
 

Men du får KOSE deg og ha en deilige lørdag!

 

 

 

NYT DEN ETTER
BESTE EVNE!

Go`klem fra ei Optimistisk og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #votter #votteoppskrift #jenisehope #deilikatevotter #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg