LUER MED LEKKER STRUKTUR


Hunter Hammersen

 

Sånn egentlig så liker eg veldig godt morsomme luer, men struktur er jo veldig kjekt å strikke!
Som regel ser strukturen mye vanskeligere ut enn den er så ikkje vær så redd for å gi deg i kast. Dessuten er det alltid kjekt å ha noen luer på lur om det plutselig skulle dukke opp en
bursdag som gikk i glemmeboka 🙂

Det som er EXTRA kjekt med denne oppskrifta er at du får ikkje bare oppskrift på en lue, neida,
men hele 3 luer!!! Ikkje bare det, men foruten 3 luer i voksen størrelse får du også oppskriften på…..

 

 

 

SPICULE
Bildet over
3 størrelser
(Oppskriften er inkl 3 store og 3 miniatyr luer)

 

 

 

 

 

 

 



Hunter Hammersen


…3 skjønne MINIATYR luer! Disse er f.eks fine å henge på strikkekurven din, heng de på veska,
ja t.o.m på Juletreet kan de henger 🙂 Kalendergaver til ei venninne? Mulighetene er mange!

 

 

 

 



Hunter Hammersen

 

Klarer ikkje helt se (Les; Forstå!) hvordan denne strukturen er strikket, men eg kunne godt
tenkt meg å funnet det ut 🙂 Utrolig lekker 🙂

 

CONSTELLATE
4 størrelser

 

 

 

 

 

 

 



Hunter Hammersen

 

Denne falt eg for! Ser kjekk ut å strikke + den var knalltøff og skikkelig fin 🙂

 

COLLUSION
5 størrelser

* * * *

Våknet av at det røsket skikkelig i det åpne vinduet på soverommet i morges og at Ali dunket meg
i ryggen fordi alarmen min ulte som et uvær! Det hørtes helt ut som det var en sur høstdag ute!
Eg hadde også alarmen på for å stå opp litt tidlig, men det har ult i evigheter
og Ali måtte formelig dytte meg ut!

Eg la meg forholdsvis på en anstendig tid i går, men du vet….

…det gjelder å være løsningsorigentert når man han ei NY bok som venter 🙂
Boka tok meg faktisk på side 1 og selv om det startet med tragedier som perler på en snor måtte eg virkelig dra på smilebåndet flere ganger om hvordan de løste enkelte problemstillinger *humrer*
Tror virkelig eg kommer til å like denne boka, så ja,  det kan bli mange sene netter etter leggetid!

Får det ikkje helt til å lese på dagtid selv om akkurat det frister i dag! Eg bare MÅ få skikkelig gang på det nye prosjektet, men FØR eg gir meg i kast på det i dag skal eg ferdigstille de små tingene eg har til lille Alma Sofie 🙂 Ja eg fant buksestrikken eg har leita etter så det er bare å finne nåla 🙂
Målet er å få vasket plaggene i dag og lagt de til blokking 🙂

Ser uansett ikkje ut for at det blir noe tur i dag heller for med vind, regn og 13 grader frister det lite!
Blomstene på terrassen ser liksom så slitne ut! Ja skikkelig rufsete så eg håper de
delvis soldagene som er lovet ut i uka kommer!

Men FØR eg setter i gang med noe som helst skal eg bare en svippas på Joker 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE SØNDAG!

Husk: Sleng ikkje med leppa før du vet alle fakta!

Go`klem fra Utsoven Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #strukturstrikk #luer #hat #lue #julegaver #topplisten #toppblogger #topplisten #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg