SMILEKNAPPENE SKAL REISE TIL…..

Dette ble en kjapp liten Give Away med flott respons, Tusen takk for det 🙂

 

Noen noe lurte på hva type knapper dette var og det er noen lette hvitemalte treknapper og for deg som ikkje vinner i dag så kan du ta turen innom HER og kjøpe deg en pose med f.eks 50 stk 🙂
Koster KUN 12 kr for 50 stk hehe Eg kjøpte meg 100 eg like godt 🙂

MEN! Den som ikkje trenger å bestille knapper med det første er

REIDUN!
Du skal få 30 stk av meg (De på bildet over)

GRATULERER 🙂 

Send meg en Chatmelding på FB eller en MAIL med adressen din så sender eg de over helga 🙂

Nå hadde eg meg nettopp 2 timer på auene her på sofaen så nå blir det rangling tenker eg!
Litt middag har eg også putta i magen! Svingte den Indiske gryta som Ali laga i går innom Micro`en
så i dag gikk middagen kjapt 🙂 Ellers så leter Ali seg ganske ihjel i fryseren etter kjøttdeigen så morgen dagens Taco er i ytterste fare! *Panikk artet tilstander* haha

Anyway! Takk for koselig respons her inne i dag og nå MÅ du ta å slenge beina på bordet,
plukke opp spøte og bare nyte kwellen!

 

 

 

 

KOS DEG!

Go`klem fra ei Glad og Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg