GJØR BARNEHAGESTARTEN MORSOM!


Mrsmumpitz

 

Hvis du har smårolling i nær omkrets er det virkelig på tide å sette opp dampen om de skal bli ferdig innen barnehagestarten! Ja ungene altså, mye som skal klargjøres og pakkes til å ha i kurvene på hylla for en lang høst og vinter. Tøfler, tjukke sokker, luer og ikkje minst votter er FORBRUKSVARE når det kommer til barn i barnehagen og småskolen så her gjelder det å fyre opp pinne og få gang!

Eg mener, HALLO, hvilket barn vil IKKJE ha RacerBiler på beina!??

 

 

RACING BOOTIES BY Mrs.MUMPITZ
Bildet over
Str Baby/Barn

 

 

 

 

 

 

 



Mrsmumpitz

 

Eller sjiraffer for den slags skyld!

 

 

GIRAFFE SLIPPERS
Str Barn–> Voksen

 

 

 

 

 

 

 



Mrsmumpitz

 

CONVERTIBLE MONSTER MITTENS
Str Barn–> Voksen

 

 

 

 

 

 

 



Mrsmumpitz

 

FOX MITTENS
Str Barn–> Voksen

 

 

 

 

* * * *

Jadda, jammen har eg ikkje fått gjort litt i dag! Hra både hengt opp og vasket klær! Ja eg har t.o.m hakket opp alle grønnsakene til kwellens Taco, Ali skal stå for resten 🙂 Han har også laget ei diger form med Karamell og Sjokoladepudding med MarieKjeks – DET er jammy jammy altså 🙂

Foruten dette har eg strikket hele 4 striper på jakka mi mens Ali har sittet å skravlet over frokosten og kaffien, det er ganske prosuktivt for meg for dagen er langt fra over 🙂 Akkurat nå sitter eg å vurderer sterkt en kwil på sofaen, det var så deilig i går atte 🙂 rart det der, HVER dag sånn i 16-17 tiden blir eg så segen, men eg var litt tidlig oppe i dag til å vare både ferie og lørdag! Det var en gjeng med KRÅKER som herjet så til de grader rett uta for vinduet! Fikk det for meg at det var Milo som irriterte det så eg måtte bare opp å se! Har opplevd det før, ja at kråkene ha prøvd og pirke på han!
Det er helt groteskt hvordan de skriker!

Ellers må eg si det går bra med FBGruppa eg startet forrige torsdag, nå er me ganske straks
2.200 medlemmer og eg håper det blir mange flere 🙂 Ikkje funnet veien ennå?
Ta en tur innom HER og meld deg inn du også 🙂

Tja, tror faktisk om eg skal holde ut i kwell så bare må eg kapitulere en liten time så eg
slenger meg UNDER lammeskinnet og dupper litt 🙂

HA EN DEILIG LØRDAG KWELL
OG KOS DEG MASSE

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkedesign #barnehagebarn #barnehageklær #tøfler #votter #mittens #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

1 kommentar

Siste innlegg