ÅRETS KULESTE HEKLEJAKKE! – OPPSKRIFT


Stephanie Pokorny

Eg var bare nødt for å komme innom en tur å friste deg med denne! WOW! Sett noe sååå gøy!??
Her kan du bruke ALLE favorittfargene dine og kjøre på! Eg kan love deg tidenes KULESTE
og mest fargeglade jakke! Du kommer til å smile hele dagen! JuHuuu

 

 

 

SERGED DREAM COAT
Bildet over
Opp til 46″ rundt brystet/ Dvs 116 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Eg har søren ikkje satt meg ned ennå eg! Haha eg ble værende på terrassen med alle blomstene. Plukket, nappet og vannet + en klippet inn en god del Oregano som eg plukket og lagt bladene i skåler, der etter knuste eg de bladene eg har tørket siden sist eg plukket inn.
Blir masse herlig PizzaKrydder av sånt! JAMMY!

Nå smiler også kaktusene! Ja man kan formelig se at de fylles opp med vann og slapper av – MAGISK!

Noe som ikkje er magisk er hodet til DibHassan! Han sto opp for litt siden med en tydeligvis grusom migrene! Da er det frem med sykepleierevnene sine og gjøre sitt beste! Kjørte på med Migrenemedisin, Paracet og kalde kluter, nå gjenstår det bare å krysse fingrene for dette var helt jævlig sist han hadde en skikkelig tur…..Han ble nemlig innlagt med mistanke om hjernehinnebetennelse!
Tar ingen reprise på det nei!

Anyway, straks litt mat i magen her; Lammekotelletter, potata harra
og deilig kald kultur salat med agurk og gulrot 🙂

 

 


HA EN SKJØNN KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #pattern #hekleoppskrift #coat #heklejakke #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#toppblogg #toppblogger #blogglisten

2 kommentarer

Siste innlegg