LEKKERT, LEKKERT OG LEKKERT


Iaroslava Rud

Dette er for meg en ukjent designer, men eg håper virkelig hun fortsetter i denne rettningen for her var det jammen mye lekkert! Var innom bloggen hennes og der lå det design som ikkje ligger på Ravelry, men hva som står i teksten var helt russisk for meg 🙂 Kanskje det er noe som kommer?
Det var i allefall en sjal der som var bare rålekkert! Ja, du kan jo ta deg en titt selv,
bloggen hennes finner du HER!

 

 

DISTANT SHORES
Bildet over
Str XS-S-M-L-XL

 

 

 

 

 

 

 



Iaroslava Rud

 

SILENCE
Str M

 

 

 

 

 

 

 


Iaroslava Rud

 

HULDUFOLK
Str M-L

 

 

 

 

* * * *

Jammen slo værmelding feil ut her i dag også! I steden for regn og opp til 20 grader har me fått SOL og 24 grader! Søren ikkje verst! Det som er dumt er at DibHassan ligger fortsatt med migrene…..
han er bedre enn da han sto opp i går, men han er fortsatt ikkje bra – på hans rom blir det såå varmt!
Håper virkelig at det demper seg ut over dagen altså! Selv føler eg også eg har migrene, men uten smertene!! Hørtes DET logisk ut!? Det er tiden for migrene, hodet suser og det er sånn pulserende dunk, men altså uten de ernorme smertene som hører til-Merkelig i grunnen.

JuHuuuu vettu ka!?? I går fikk eg startet på MØNSTERBORDEN på FanaJakken! JuHuuu
Jakken blir ganske lang og akkurat slik eg vil ha den, etter mønsteret blir det kun 2 striper og så er det ei litt bred vrangbord som venter 🙂 Så nå håper eg at de der pyntebånda eg har bestilt begynner å dale ned i postkassen altså! Ja for det nærmer seg jo 🙂

Me burde jo ha tatt oss en tur ned på berget ved sjøen vettu, meeen eg verken kan eller vil gå fra DibHassan når han er i denne formen! Eg liker jo selv også å være i fred når eg har migrene, men eg liker ikkje å være alene! Dessuten kjennes ikkje mitt hodet ut som om det bør sitte i sola. Me får sette opp dører og vinduer og holde oss på terrassen, nok å sulle med egentlig 🙂 Tenker at han Ali forsvinner ned i garasjen etter hvert hehe

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SOMMERDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #rundstrikk #mønstergenser #yoke #nydelig #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg