795 SINGLE SOKKER OG EN HAUG MED TRUSER!!

 

Nå ser eg ma`en med ljåen og han sitter OPP PÅ vaskemaskinen på vaskerommet! Har ser ut over med et olmt blikk og me har stått krumbøyd i nesten en time å sortert…..noe til kast…..noe til vask!
NÅ ser me en ende på elendigheta! Skrekk å gru hvor mange aktive leieboere me hadde der inne,
tror edderkopper elsker å bo på vaskerom *ler hjertelig* Men nå er det UT me alle sammen og ferdig med saken en gang for alle 🙂

 

ALLE de 795 single sokkene ble kastet UTEN å blunke, lei av sortere så nå er det slutt med sokker til noen finner opp en enkel løsning på forsvinningsmysteriumet! Regner med mange er enige der? hehe 

 

Da me flyttet i denne leiligheten for 9 år siden…kremt…hadde me mye klær med oss som ble stående
i dunker/skittenkurver her på vaskerommet og de sto der i dag også…Urørte! DibHassan var kun 6 år da me flyttet inn så eg tviler på at han passer noen av de klærene nå hehe


Satser på at det blir mange fine filleryer hos Fretex etter hvert 🙂 Ali styrer der ute ennå og i morgen MÅÅÅ me ut å kjøpe 2-3 tørkestativ til, ja for nå skal alt det gjennværende VASKES
og det tar alt for lang tid med kun 1 stativ!

 

 

Slik ser nå kroken ut hvor alle klærene var trødd opp i plastikkurver og slik skal resten av vaskerommet se ut når alt er ferdig! Ikkje EI trusa skal nedom gulvet etter det! Eneste PROBLEMET når man tar en slik oppryddig er at det automatisk forplanter seg…..hos oss får det vibrasjoner i kleskapene…
ja for å få plass til ALT me nå vasker og rydder bort må me da altså ta en oppryddning
i skapene…*Grøss* Mine skaper er i grunnen de verste, men det er ikkje MIN feil for det er hos meg skaptrolla bor! Urettferdig! hehe

 

Så hvis noen spør hvor me var i ferien i år skal eg svare at me har hatt en Aktivitetsferie!
Da vil de fleste se positivt forbauset ut og si at det hørtes spennende ut og de vil lure på hvor me var og hva me gjorde HAHA De ser sikker for seg både taubane og fjellklatring hehe
Men det me holder på med overgår begge deler *ler*

 

Nå tikker der i mot klokka mot kwell og det er på tide med NY kaffi, strikking, avslapping og kos,
men først av alt tror eg at eg styrer Ali i rettning dusjen for han sitter her som en sliten potetsekk! haha

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#ferieaktiviteter #aktivferie #rydding #vaske #masseklær #vaskerom #vaskeklær #fåetsystem #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Eg må le. Har akkurat styrt med det samme hele dagen. Heldigvis så står varmepumpa nede i kjellergangen så vi får tørket klær der – fort. Har prøvd å lage et vanntett sorteringssystem, bare tiden vil vise om det fungerer.

    2. Det er så inspirerende å se at dere rydder, så i dag har hobbyrommet mitt fått en runde. Alt av oppskrifter er satt i permer og tilbake i permer og garn i de rette kurvene. I morgen tror jeg vi går løs på hobbyrommet til mannen. 🙂

    3. Herlig!! Slike skippertak trengs av og til og vi hadde en slik omgang på vaskerommet for 2 uker siden. Så deilig etterpå!!
      Idag kom forresten herlige smilefjesknapper!!!

Siste innlegg