DOBBELSTRIKKING – KAN DU DET?


Nathan Taylor


Dette må jo seriøst være et drømmeprosjekt for de som KAN dobbelstrikking?? Wow for en jobb sier nå bare eg! Joa eg har blitt lært å strikke dobbelt, jadda, me hadde minikurs på Strikkekafeèn en gang og eg sleit, ja virkelig altså! Eg fikk til den lille firkanten me holdt på med, men dette er noe eg må sitte alene med, i allefall til eg har det i fingrene 🙂 Har sett TEPPER som er dobbelstrikket
og eg bøyer meg i beundring!

 

Håper du som kan Dobbestrikk falt for dise lekre sjerfa, for det gjorde eg!
Forskjellen er at eg ikkje kan strikke de! hehe

 

 

II BURATO
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Nathan Taylor

 

W12 8QT


Nathan Taylor

 

DITHER SCARF

 

 

 

 

 

 

 



Nathan Taylor

 

PERPLEXUS

 

 

 

 

* * * *

Ahaa det var virkelig deilig å våkne på et rent og friskt soverom i dag! Dyna var crispy og fresh! Mmm
Måtte ligge å dra meg litt ekstra bare for å nyte følelsen, men akk så stiv og mør eg er i kroppen,
ja eg tippa til slutt ut av seng og karret meg opp på beina så i dag strekker eg meg KUN til klevask!
Mulig me stikker ned å handle, men det blir vel gjerne ikkje helt med det første! Nei, for først skal eg drikke minst ei halv kanne kaffi og fylle godt opp med litt “falsk” energi og krutt! Ja, hehe da spinner eg vel til slutt ned på Kiwi, kan jo toppe det hele med en kopp der også 🙂 O`Yes, de serverer herlig kaffi til kundene sine hver eneste dag! De kunne godt satt litt kjeks/sjokolade ved siden av også! MoHaaa

Da eg la meg i 2 tiden i natt blåste det skikkelig ute og det var begynt å regne, da eg sto opp plaska det ned og Minisolsikkene lå strødd på terrassen! Det var bare å komme seg ut å redde de, nå sprekker det der i mot opp og sola begynner å titte frem 🙂 Er jo lov å håpe på kletørk-vær vel??

Har en aldri så liten diskusjon med meg selv, Tja, som f.eks; Hvor lang skal eg ha den der vrangborda nede på FanaJakken. Mens eg tenker så strikker eg jo og jo lengre blir den. Eg liker litt brede vrangborder for å få en fint “heng” på jakken, men tro om eg skal stoppe på ca 8 cm på denne!? Da er eg i tilfellet straks ferdig og eg kan starte på hetta! Ser ut for at eg kommer til å gå for den enkleste løsningen på det området…..i grunnen ulikt meg, men eg klarer ikkje vrenge hjernen min rundt for å få et best mulig resultat slik eg egentlig vil ha den! Hmmm Tankene rundt dette kan du lese HER! hihi

Tja, det var den halve literen med kaffi eg skulle drikke, får vel hente meg en kopp til!

KOS DEG OG HA EN
MAGISK TORSDAG!

Go`klem fra ei GodSliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #dobbelstrikk #dobleknit #pattern #strikkeoppskrifter #scarf #sjerf #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg #bloggurat

 

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/06d27f8da9c5bb38694b73804eeebaa59dbbdefe

0 kommentarer

Siste innlegg